NuffnangX

Thursday, June 18, 2009

PeRmiNtAaN ~ TeH O PeKaT

wpun sakit perut tapi gagahkan diri kuar gak time lunch tadi
sbb dah janji ngan org kan
nak cancell lambat plak org tu dpt barang yg telah di order
jd lunch td aku kuar gak la
jumpa shumie
mkn nasi ayam ~ dia la
aku cuma nak nie jea
v
v
v
v
v
v
v
v
TEH O PEKAT SUAM PANAS


sakit perutkan jd yg sesuai msk perut aku setakat nie
hanya lan teh o
mmg sesuai utk hilangkan sakit perut
jd aku hanya jd penaman kepada shumie jea la td


sblm blk kami singgah jap butik stylo
butik nie belakang opis shumie jea
sblm nie aku selalu jea nak singgah
tapi tu la tak bersinggah pun
jd lunch nie shumie ajak g butik nie
aku pun aper lagi kan
JOM ajerlah :D


bila tgk kat cermin luar mmg stylo la pakaian yg di tayang
tapi bila masuk
langsung aku tak berkenan
entahhhh
tak cantik sgt la
tapi harga mmg mahal


aku cuma beli tudung syria
harga RM19
pas shumie tawarkan utk aku (dh pandai tawar menawar dh shumie skang nie)
dpt la RM15
klu tau baik beli kat pasar malam jea
kain sama jea :p





aku dtg opis pki tudung bawal ok



smp jea opis aku buka tudung bawal
pastu ganti pakai tudung syria
mmg tak sabar2 kan
nie pandangan dr tepi



nie plak pandangan dr depan
seyes mmg simple gila pki tudung nie
pki jea ank tudung dlm tu
pastu msk kan jea tudung yg bahagian luar
colour pun mcm2 pilihan ader
tak payah gosok pun
jd pas nie blh la beli colour lain plak
sng nak g opis pas nie


tudung syria la plak :D


12 kata-kata indah:

atty's said...

lawa ena ..pakai tudung tuh..

dah elok ke lom sakit peyut..get well soon ..

Mak Su said...

macam2 nama tudung sekarang ni ek.

~ain said...

laaa.. ena rupanya. Ingatkan awek syria mana tadi. Kat Tganu ni mahal lagi tudung ni, RM50 tau.

Shumierain said...

senang kan tudung ni..muka bujur cam ko ok la (aku xckp cantek tau, so jgn perasan)

[-suziey-] said...

eh lawa gk tudung tuh..sesuai ngn muka xpe la..

Intan said...

Cantiknya tudung tu ena cam cik puan yg memakainya ;)

zh-ena said...

k.atty - dah elok pun :D

maksu - betul tu..

ain - hah yea ker..kat sini pilih jea la dh murah pun

zh-ena said...

shumie - ha'ah la mie mmg sng nak pki..piii rahhhh

suziey - rasanyer semua jenis muka blh pakai la..try la suziey

intan - heheheheh malu saya :p

saya said...

oooo..agaknya la kot makan popia tu la kot sakit perot. kadang kat psr mlm mmg dah letak harga macma tu nk beli sikit2 tak leh. tapi saya kalo kene cerry berry tu minum la air teh pekat camne pon or 100plus ke tetap tak jalan.. memang kene kasi habiskan isi perot tu baru la makmur.

zh-ena said...

ciksaya - tu la leeya selalu kena skt perut kan..nak duk selalu ke toilet tu yg tak larat tu

farah@nina said...

hi zarena.. aku pun byk koleksi tdg syria. Klu nk pakai bg nmpk cantik n kemas ko kena tarik ke blkg skt tudung 2. Biar atas dia x berkedut. x pun ko pakai brooch kat leher. So, xde la nmpk longgar. Selamat Mencuba! :)

kakyong said...

nampak kemas jer pakai tudung tu...tudung syria yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha