NuffnangX

Monday, June 22, 2009

DuRiAn @ DoYaN "D

sabtu lepas aku dh blk umah mak aku
cari ayah takder plak
keja kot
tapi dlm kol 8 lebih ayah smp umah
buka bonet ngan seat belakang penuh ngan
durian..manggis..rambutan..
pergghhhh mmg suker la msg2
tapi mak aku merajuk kat ayah
ialah blk Muar tak bgtau kan
blk sorang2 jea
klu bgtau blh la kami semua ikut
dah lama tak blk Muar
klu ikut blh merasa sekali kutip durian
ayah ckp next time pergi lg



nie durian skit jea nie tak angkut lg letak kat dapur
ader lg kat depan
mmg bau durian satu umah la
aku tak tau ayah bwk durian nie blk mcm maner
klu aku mesti dah muntah durian kot
ialah bau durian sepanjang perjalanan
Mura ~ ke Sg.Buloh
perghhh mmg pengsan aku




pastu manggis
mmg manis gila la
sedap jea makan msk tekak
rambutan lupa plak aku nak snap gambo
korang imagine sendiri la bentuk rambutan gading tu mcm maner kan
aku mmg suke rambutan gading
dr rambutan merah tu
sbb tu la aku sek pun kat sek gading hehehehe
lari topik plak


tgh adk aku susun durian kat depan pintu
si kecik nie pun xcited nak angkat jgk
pak chu encem dia bg pegang
aper lg
v
v
v
v
v
v
vv
v
v
v
v
v
v
v
v


bila dah pegang
aper lg cpt2 la tarik tangan semula
hah baru tau tajam kan
bg aku nak ajar ank bg diorg rasa
naper kita tak bg pegang
jd bila dh tau
jd tak la dia nak pegang lg
pastu umairah tgk jea la p.chu encem dia angkat durian tu
dah tak berani dkt pun



tgk la bila hulur durian kat dia pun
umairah elakkan tgn dia taknak pegang
dah tau pegang durian tu sakit
klu bg merangkak pun
bila smp kat longgokan durian nie umairah tgk jea
heheheheh tau pun takut
tak bg pun umairah mkn durian
sbb umairah batuk
nnti bg mkn melarat plak batuk dia


jd hujung mggu lepas mmg melantak tak hengat la
kami mkn durian
kepanasan time malam


4 kata-kata indah:

saya! said...

hha.. cepat belajar si umairah ni!! bijak bijak..

zh-ena said...

ain - aik naper tukar saya! tak guna name ain lg

saya! said...

heheh.. saja-saja je tukar saya.. hheh.. nanti ain tukar jadi ain semula bila rasa nak tukar.. hihihi.. takde keje...

zh-ena said...

ain - la plak..ingat kan nak tukar terus..sbb ader blogger lain yg guna saya gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha