NuffnangX

Tuesday, June 9, 2009

UmAiRaH YaNg RaJiN

pagi nie umairah dah wat nakal skit
aku yg kat dapur nak buatkan susu si kecik nie
bila tgk kat ruang tamu
umairah dah takder
alahai umairah bila dah merangkak nie
mmg tak blh ddk diam
ader jea tempat yg dia nak terokai


jadi misi aku la cari si kecik nie
semua blk aku cari
bilik air mmg sentiasa tutp sbb
hari tu umairah lepak dlm bilik air
bahaya kan jadi pas kejadian tu mmg kami berdua
alert selalu tutup pintu blk air


bila sampai kat bilik kami
rupa2nyer
si kecik nie tgh wat nie
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

uwaaaaaaaaaaa abis tudung ibu
umairah sepahkan



tgk la tu
si kecik nie lipat semula semua tudung
ibu dia
mmg rajin kan

9 kata-kata indah:

Zura said...

mesti ko nk marah pun xjd kan....

azzul said...

mcm tu la bdk bila dh mula dpt bgerak..abis satu umah dia kemas hehehe yg pasti kita yg kena kemas blk huhuhu

zh-ena said...

zura - tu la rasa cam nak marah tapi aku gelak ader la sbb cute jea bila tgk tgn dia comel2 tu tarik tudung tu heheheheeh

azzul - nak menegemas semula tu la mcm bercinta sgt..mls tul la

~ain said...

hahah.. dia dah pandai memunggah!!!

shafarina said...

tertonggeng2 mengombah baju ek umairah

boleh geng fahim nih.. pantang tengok benda bersusun, mesti nak kombah gak.

arianna adrizal said...

ibu, bersedialah utk aksi-aksi umairah yg seterusnya.. hehe

PuteriSatu said...

weekekk... umairah dah pandai mengemas ye sayang...

farah@nina said...

Hehe.. byk lg yg akan ko lalui sepanjang proses dia nk membesar ni. Huru hara gak la rumah ko nnt.. ko tunggu je la.. apapun, keselamatan perlu diutamakan, simpan brg2 merbahaya di tmpt yg tersorok. banyak kan beli dia mainan yg dia suka spy bl ko buat kerja rmh dia akan leka main. :)

atty's said...

wah..umairah..dah pndi..tolong mama ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha