NuffnangX

Thursday, June 18, 2009

KoNdiSi PeRuT Yg TaK MeNgiZiNkAn




pagi tadi 2x dh msk toilet
entah apa yg aku mkn pun tak tau
msk opis pun muka cengkung jea
kat opis nie pun dh 3x msk toilet
bdk opis aku ckp tido kat toilet jea
kuang ajor tul statement
aku lempang kang
aku tgh sakit nie


tapi bila pikir2 semula
makanan aper yg msk dlm perut aku nie
terpikir plak
v
v
v
v
v
v
v

smlm pergi pasar
aku ader beli popia basah



beli RM2 dpt 4 ketul
nak beli RM1 takder jual
mmg dijual ngan harga RM2
mahal tul la


aku mkn kat umah
aku belikan tuk sayang nasi ayam
laju jea dia mkn
aku mkn popia
tapi msk 1/2 jea dlm mulut
mkn perlahan2
tak sedap


jd otak aku berpikir
aku skt perut sbb mkn popia
@
Allah mmg nak bagi aku cuci perut aku hari nie


harap cpt la baik
tak larat dah nak msk toilet
smbil pegang tisu toilet
uwaaaaa

5 kata-kata indah:

~dARlee zURiS~ said...

bukan tdo dlm toilet
bawak je tolet tu dok sebelah ;P

kat sini pun popiah tu jual 4 for 2 ingit
tapi..tak suka mkn popiah
ade togeh
;)

~ Zura said...

makan xbace bismillah nie...hehehe...

zh-ena said...

zuris - menyesal jea beli..tak sedap pun

zura - siap baca bismillahhillahi lg tau..tapi tu la nak kena elak mcm maner kena gak kan

~ain said...

lain kali makan mesti hati hati.

zh-ena said...

ain - benda nak jd hati2 mcm maner pun kena gak..pdhal mkn tak abis pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha