NuffnangX

Thursday, June 4, 2009

SaLaK JaTi


tadi lunch sama ngan zura
aku belajer dia mkn
takder la belanjer yg mahal2
biasa2 jea
thanks zura sbb tolong aku tadi :D


jadi aku ajak dia mkn kat
Salak Jati
tapi tu la kurenggg la makan
yang kami order
rupa2nyer tokey kedai dah bertukar
patut la dah takder lauk pauk time luch
sbb last time aku mkn kat sini
mmg byk la masakan kampung
tu yg ramai org dtg sini
lauk2 yg dihidangkan pun sedap
tapi skang nie dah takder
cuma ader yg grg2 ajer la



zura order nasi goreng paprik
ok la tak nampak berminyak sgt



aku plak order
nasi goreng belacan
tapi tu la tak pedas sgt la
aku siap minta cili api lagi
hehehehe



sekali minuman sampai
terkejut aku tgk glass
aku ~ air laici ~ besar gila glass
zura ~ air sirap bandung ~ colour mmg menarik n pekat



next time kita takyah dtg sini lagi la zura
restaurant nie blck list dlm senarai aku skang nie :D
kurengggggg
kureng..kureng pun abis gak sepinggan :p



5 kata-kata indah:

~ain said...

oh entri makanan ini menggoda jiwaku!!

zh-ena said...

jom kita mamam

attyfir said...

air bandung tu kaler nya menarik..rasa sedap tak ena..

Zura Tahir said...

nie mmg betul2 keciwa ke na....xpelah atleast kite dpt merasa sedap ke x masakan kat situ...

saya said...

igta makan buah salak tadi. hehehe..rupanya nama restoran. kalo dah tak sedap tu takyah pergi... buat nyakitkan hati je. kita pergi makan berbayar..bukan mintak pree je kat kedai tu. apa la org meniaga mcm ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha