NuffnangX

Monday, June 8, 2009

RuNNeR

hari jumaat aku wat payroll
baru la hari nie bos aku sign cheque
mmg lambat tul la aku dpt salary bulan nie


jadi pagi2 lagi aku dh pergi PJ
opis lagi satu
bos aku selalu kat sana jea
jd terpaksa la ke sana utk bos aku sign
dah la jam pg2 nak ke sana



jadi bila dah sign seperti biasa la
aku kan merangkap runner kat opis aku nie
kena la g bank utk bank in semua cheque
n bayar semua bills



sementara klik aku pergi bayar bil kat maybank d'sara
ader keta nie colour kuning tu
sikit jea lagi nak langgar side mirror keta aku
dah la keta ko tu besar gedabaq
nak gak msk jln yg kecik nie
geram tul la
aku siap angkat tgn lagi pastu tunjuk kat otak
hahahahaha amik ko



sbb bosan sgt aku tggu si ira nie
aku layan blues amik gambo sendiri
plg menyampah bila hari nak
bank in cheque
lama aku kena tggu dlm keta
area uptown d'sara nie ssh nak parking keta
tu yg sorang msk bank
sorang duk dlm keta
parking tepi2 keta yg dah parking ajer



berkerja smp waktu lunch
bank in separuh ajer
sambung lagi esok
pinggang aku dh sakit dah duk lama2 dlm keta nie
jadi sebelum balik
kami singgah A&W kat petronas kota damansara



mkn nie confirm la kan
order rootbeer float
sedappp n dinginnn
bila msk kat tekak
perggghhh



ira order ayam
tapi tu la lagi seketul aku mkn
dah mcm ALAM FLORA plak aku rasa
dia tak abis jea aku jadi tukang abiskan
huhuhuhu



kelly fries A&W mmg sedap kan
tak abis mkn pun
tapau bwk blk opis




aku mkn burger ajer la
double cheese
pun sedap gak



ira yg asyik ckp bdn dia gemuka jer
pdhal kurus jea bdn dia
tak paham aku
nak diet aper nyer lagi kan



peace dr aku
muka dah kenyang
happy ajer la kan :D



4 kata-kata indah:

Lily.Lulu said...

sabar sabar
jangan marah ena
:)

sedap tengok anw
lama pulak rasanya x makan
ni yg nak gi OU ni
huhu ~

Yan said...

uishh lambatnye gaji...
klu kite mesti tak tahan..
sbb ujung bulan banyak bil tertunggak.. pening memikiorkannye.. hehe

Zura said...

baik ko jd despatch je na....

zh-ena said...

lily - jom lepak OU :p

yan - tu la kan lambat sgt gaji..geram jea

zura - tu la nnti aku letak dlm resume pengalaman aku ader sbg despatch sekali

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha