NuffnangX

Friday, June 12, 2009

ReCeiVeD ParCeL


aku order hari selasa
semalam dah received
mmg cepat la
mmg bagus service dia
aku ader beli baby sling



nie la bby sling yg jd pilihan aku
yg tggl colour yg aku order nie ngan colour orange
aku plak tak suker colour orange
jd no choice amik jea la colour green
ok la not bad


tak sabar nak gunakan
letakkan umairah dlm bby sling nie
aku suke bby sling sbb nak adjust ngan kedudukan bby
klu bby pouch sblm beli kena pilih size ikut pd bby kita
jd aku rasa plg elok beli bby sling
klu korang nak tau lebih lanjut ttg bby sling
search ajer la
memacam kuar :D


pd saper yg still tak tau bby sling tu aper
dan nak pakai mcm amner
nie antara kegunaan nyer :D



cute jea kan gwen stefani pakai



tgk hubby dia pun pakai
mcm maner la rypenyer bila sayang bwk umairah dlm tu kan


tgk bby nie lg la
rasa mcm selesa jeakan
mcm poket kanggaroo pun ader gak :D
jd saper yg teringin
aper lagi beli la satu utk ank msg2

4 kata-kata indah:

ienaadifisa said...

Ena.. iena ada beli baby pouch.. tak sabar nak guna bawak afi gi jalan2... cewah..

nanti dah guna baby sling tuh jgn lupa amik gambar tau.. nak tengok..

zh-ena said...

iena - heheheh ena pun tak sabar nak guna sebenarnye..

[-suziey-] said...

ala nk beli jgk..mmg dh lama nk beli tp xbeli2..huhuh..senang nk dokong anak..ye la xsume tpt bole bw stroller..lenguh tgn..kalu ade sling ni snang..dh beso pn bole..baby poket utk baby je kan..

zh-ena said...

bby poket ader utk yg besar tapi kena pilih size..tu yg leceh skit..

klu bby sling sbg skit sbb blh adjust kat ring tu..jd tak kesah la bby tu besar mcm maner pun blh kita gunakan..ikut kita la maner la beli..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha