NuffnangX

Thursday, February 19, 2009

SeNtiAsA NaK MeNiArAp

umairah bila dh sembuh nie asyik nak meniarap ajer..pantang kami leka skit mula la umairah akan meniarap..dh meniarap klu rasa dh lama skit (dalam 2 minute la) mula la umairah akan menjerit..mungkin sakit kot sbb dada terhimpit kan..
mmg kena jg la si umairah nie..risau kan takut bila dh meniarap dia tekup muka dia kat atas tilam pastu sesak nafaskan..aku mmg pikir negatif ajer..ialah sebelum jd apa2 baik kita elakkan..kami letak bantal dia (kecik pun) kat sebelah umairah, dgn pandainya umairah akan angkat kaki dia tinggi2 utk melepasi bantal kecik tu..mmg lepas la..hishhhh lepas gak budak kecik nie..pastu kami letak selimut tuk hadang kiri kanan tapi mak oiiiiiiii bahaya sungguh..umairah g tarik selimut tu than tutup muka dia sekali..mmg bahaya nnti lemas plak ank aku nie..letak bantal kami pun lepas gak (stok bantal kami semuanya leper2 n lembut ajer)..lg la sng umairah golek atas bantal kami tu..pandai tul la umairah nie..klu kami letak bantal sebelah dia, mula la dia cari akal utk lepaskan diri..mmg akan pusing 360 darjah la utk kuar selamatkan diri..

finally dpt gak bg budak kecik nie duk diam bila baring..kami letakkan bantal kusyen (besarkan) kat kiri n kanan umairah, jd mmg umairah tak blh pusing2kan badan dia la..kami bukan taknak bg umairah meniarap, nie utk langkah keselamatan utk kami berdua jika salah seorg takder kat umah..klu kami nak g toilet ker, mandi ker, nak g dapur ker, jd nak ajar supaya bila letak kusyen nie umairah takkan meniarap..

bila kami ada baru la kami akan awasi umairah meniarap..

mcm pg nie, sayang keja pg minggu nie jd mmg aku kena siapkan umairah sorang2..jd pas dah siapkan umairah, turn aku plak nak bersiap, aku akan kepung kiri n kanan umairah ngan kusyen supaya dia tak dpt meniarap..mandi pun tak tutup pintu, hehehehe ialah klu menangis ker blh la aku dgr...tapi kan korang buat mcm maner erk klu dh tak tahan nak buang air besar..aku blm kena lg la..bila aku tanyer member2 aku yg lain, ada yg buat letak ank kat depan pintu toilet jd ank dpt la tgk mak dia..ada yg bwk sekali dlm toilet..mcm2 hal la..korang ada pengalaman mcm nie tak??? citer la :D



skang nie bg susu, dh tak bg kami pegang kan
klu kami pegang mmg umairah akan nangis..bdk kecik nie


nak pki kan dryper ker, baju ker, seluar ker
mmg dh susah sbb nak meniarap ajer

aku nak mandi pg td, umairah dh kena kepong ngan kusyen

sayang ibu baring diam2 tau


besarkan kusyen tu :D


hah besarnya mulut umairah

3 kata-kata indah:

.::WaNiE::. said...

lasak jugek si umairah ni :)

chik Star said...

hihi,
bia lar ena, umairah nk ringan kn badan tu
xper, tengok jerk gelagat die.

alhamdulillah umairah dah sihat.
:)

Mak Su said...

ooh...hari tu demam beralih bulan kot umairah tu?

tapi maksu rasa biar kan lapang2 kat dia, biar dia berlatih meniarap, dah sampai masa nya ler tu :)

jgn letak atas katil or kerusi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha