NuffnangX

Friday, February 27, 2009

So CuTe

mmg aku suka sangat habit umairah yg satu nie..aku mungkin baru perasan dlm minggu nie la..skang nie umairah suka bila baring, umairah akan angkat dua2 kaki ke atas n lurus ajer naik ke atas..mcm org buat xcise plak..

kdg2 dlm tido pun tetiba ajer kaki umairah akan naik ke atas, tergelak kami di buatnya..ops tapi gelak perlahan ajer la..kang gelak kuat2 terbangun plak si kecik nie..

tapi kan dlm tido, umairah still blh buat bubble..berbuih2 kat mulut si kecik nie..main ngan air liur dia..isk apa la umairah nie..

jom layan gambo si kecik nie angkat kaki dia :D





comey kan...

9 kata-kata indah:

lemonade said...

umairah tengah praktis nk kuatkan otot kaki tu. senang dia nk tendang sape2 yg kaco dia nanti.~ hee

.::WaNiE::. said...

oo nak jadi gimnas kot..huhuhu

saya said...

uwaa..umairah teror la.. saya pon tak larat nak angkat kaki mcm tu.. dasar pemalas exercise. hehehhee...

zh-ena said...

lemonade - nak tendang babah dia la tu time tido

wanie - heheheh mungkin kot

ciksaya - sbb tu la perut umairah ramping jea hahahaha

nanonano said...

makin bsr..
makin rupa mcm babah dia eh?

zh-ena said...

nano - setuju sgt2 la umairah nie ikut muka babah dia..sejibik

antalya said...

kiut sangat dia wat gelagat camni

Anonymous said...

I inclination not acquiesce in on it. I assume warm-hearted post. Especially the appellation attracted me to be familiar with the sound story.

Anonymous said...

Amiable dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha