NuffnangX

Tuesday, February 10, 2009

UmAiRaH DaH MeNiArAp

hari ahad yg lepas, golek2 ngan umairah kat ruang tamu..mak aku pun ada sekali..mggu nie adk aku blk rumah mak mertua dia..jd tak dpt la jumpa ngan fiza..mcm dh lama ajer tak jumpa ngan fiza nie..yea ker dh lama..

ops lupa plak, hari jumaat lepas aku ada jumpa shumie..kami mkn2 sekali..kat maner lg klu tak Shaari Seafood..mmg enak sekali menu mknan kat sini..mmg terliur la aku kat mskan burung puyuh dia..shumie nie nak jumpa sgt sbb dh rindu sgt kat umairah..ialah dia kan auntie kpd umairah..mmg la rindu kan lg2 bby aku nie kan comey sgt hahahahah puji ank sendiri (tapi tak kesah la kan puji ank sendiri)..klu korang nak tgk gambo kami tu, korang tgk kat sini jea..sayang pun join sekali..pastu hantar shumie blk umah dia jap..mmg tak berenggang ngan umairah si shumie nie..smp ajer rumah shumie aku dh terhidu bau enak, bila kak marshitah ckp makcik buat rendang campur terus aku menuju ke dapur (kat rumah shumie nie aku mmg tak malu skit, mcm rumah sendiri ajer aku buat)..laaaaa baru nak buat kerisik aku ingatkan dh siap rendang campur..aku mmg suka gila rendang campur yg mak shumie buat..mkn byk pun aku tak kesah..esok baru la mak cik nak buat huhuhu tak merasa la aku

ok citer semula pasal umairah..hari ahad yg lepas, sayang pg kenduri kawen kawan dia kat Perak..jd tggl la aku kat umah mak aku..sayang pg ngan kawan2 dia yg lain..aku malas nak ikut sbb jauh sgt..aku takut umairah akan meragam ajer nnti duk dlm keta lama2 sgt..ok aku ngan umairah ngan mak aku golek2 ruang tamu..tgh leka tgk tv, terperanjat kami tgk bila umairah dh pusingkan badan dia..pastu berusaha ngan gigih nak lepaskan tgk kiri dia sebab tersepit..cian tgk tapi mak aku tak bg tolong umairah, nnti umairah akan biasa ngan pertolongan org lain..cian plak aku tgk..

akhirnya blh gak umairah meniarap, dh meniarap angkat skit kepala blh plak dia senyum..senyum sbb dh berjaya meniarap la..kesian kat sayang sbb tak dpt tgk kejayaan ank dia nie..masa 1st meniarap aku sempat la snap gambo umairah, 2nd meniarap baru la aku rakam video..nak bg sayang tgk..

mlm sayang sampai terus aku tunjuk kat sayang..mmg sayang rasa terharu sgt tapi tu la tak dpt tgk realiti kan..terlepas peluang nak tgk..tapi aku kan dah rakam, tgk ajer la..tapi sayang ckp tak sama tgk rakam ngan tgk saksikan sendiri..

gambo n video umairah meniarap nnti aku rakam, camera tertinggal la kat umah :D








yeahhhh umairah dah meniarap

7 kata-kata indah:

iman said...

HEHEEH TAHNIAH UMAIRAH...CHAO!CHAO! IMANPUN DAH PANDAI JALAN, TGH USAHA NAK BERLARI LAK( HAHHAAHHA JLNPUN X STABIL G)

norainiammran said...

bila tgk umairah je rasa nak tergelak. heheh... tak tahu la,kenapa rasa terhibur...

Mak Su said...

seronot ek tengok perkembangan anak2, anak2 membesar kat depan mata parents :)

tak sedar nanti tup tup anak2 dah besar plaks, macam mak su ni.

shaari seafood tu shaari AF tu ker?

ienaadifisa said...

alamak dia dah meniarap ler pulak..
hehe
cepat umairah..
bagi berjalan pulak pas ni..

tak terkejar mama n abah nanti

saya said...

alallalaa...bestnya dia dah meniarap..kejap lagi dah merangkak..kejap lagi dah boleh ibu sapu rumah. hehhehe...

Faizah_Haris said...

alahai cumilllnyerrr...muka cam ayah nyer laaa hihihi

Lily.Lulu said...

alalala ..
makin comey je dia
:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha