NuffnangX

Friday, February 27, 2009

GeLaGaT UmAiRaH

sebelum nie aku pernah citerkan pasal si kecik nie..bila aku nak pg maner2 n tgglkan umairah kejap kat depan tv mesti kena letak kusyen besar kat tepi umairah..supaya umairah tak dapat meniarap ketika aku takder kat sebelah umairah..nie utk langkah keselamatan laa..

bila kami letakkan bantal si umairah nie utk elakkan umairah meniarap, mmg tak bg apa2 halangan pun..mmg dgn senang ajer umairah akan angkat bantal tu n terus meniarap..@pun umairah akan angkat kaki dia tggi2 sampai kaki dia dpt melepasi bantal dia yg leper tu..mmg la pandai ajer nak cari akal utk bg peluang kat diri dia meniarap..jd bantal2 kecik n leper nie mmg tak bg kesan pun kat umairah..

aksi-aksi umairah utk melepasi halangan bantal kecik dia

5 kata-kata indah:

ienaadifisa said...

haha.. pandai nooo umairah..
bagus2..
cepat2 bagi mama n abah pening..

haha..
jahatnya iena..
hehe..

Mak Su said...

ooo, caiyuk caiyuk umairah, you can do it! you can do it!

:)

zh-ena said...

iena - tu la pasat..risau ajer kami nak tggl kan dia jap

maksu - hehehehe

saya said...

rasa sekejap je tetiba umairah dah besarkan.. hehhee...

antalya said...

bijak bijak bijak..tersangat bijak anak dara kowagn nihh hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha