NuffnangX

Wednesday, February 11, 2009

SaPeR TiDoKaN SaPeR NiE

aku tak ingat bila gambo nie aku amik..tapi selalu lupa nak letakkan dlm blog aku nie..mcm biasa la klu aku bz buat kerja, sayang akan jaga umairah..ialahkan suami isteri kena la saling tolong menolongkan..tak blh la semua benda isteri ajer yg buat kan..kalau isteri tak bekerja takper la jgkkan, tapi klu pasangan suami isteri bekerja, mmg masing2 kena tlg menolong..klu takder persefahaman mmg blh mkn hati ajer si isteri..alahai merepek plak aku nie..

aku sibuk masak kat daput utk makan malam..jd sayang plak tidokan umairah..mmg kami berdua penat ialah baru blk kerja kan..pastu nak jg ank plak n nak masak plak (klu saper2 yg bekerja mesti paham perasaan aku, pnt tapi still tunaikan tanggungjawab)..

mcm biasa la sayang suka dodoikan umairah ngan selawat..aku pun suka dgr, klu mlm2 sayang tidokan umairah n aku kat sebelah umairah bkn umairah yg tido dulu tapi aku yg tido dulu hheheheheh

pas aku dh siap masak kat dapur, pegi ajer depan nak tergelak aku tgk sayang..ialah mmg la umairah dah tido tapi kan bukan umairah ajer yg tido tapi ngan sayang sekali tertido..yg lawak nyer keadaan sayang yg tido tu buat aku sakit perut ialah isk isk isk..

korang tgk ajer la gambo (time aku upload gambo nie puas aku kena cubit ngan sayang..hahahaha sayang tak bg aku letak gambo dia nie..tapi aku nak gak letak hehehehe)


hahahahah sayang terus terlentuk kat sofa


tgk la tu hubby aku, mmg tak sedar pun dia terlena


umairah tgk la babah umairah tu, terlentok mcm umairah gak

8 kata-kata indah:

norainiammran said...

bersemangat babah tido...

hehehehhe

mesti umairah yang tido kan babah..

hehehehhe

saya said...

hehehe..itu penat tahap dewata dah tu. kihkihkih..tapikan ena, memang suami kene perlu tolong isteri kalo isteri bekerja.. bukankita ni jenis malas or saja suka2 nak suruh2, tapi bekerjasama tu lebih mudah. tapi ye la..tak semua suami mcm tu..ena bertuah sebab babah umairah jenis memahami. hehhehee....

Dakjaat™ said...

dia penat tu zh... hehehehe! sian husband u ...

nanonano said...

hihihi..
penat sgt die mendodoikan ank die..
smpaikan terdodoi same
:p
tp kiut je tgk..
sok2 umairah da bsr
tunuk gmbar ni
mesti terharu je kan?
:)

nanonano said...

*tunjuk

fizz said...

salam,

wah penat betul nampaknya..sampai camtu aksinya...takpe demi anak tercinta kan..:D

Mak Su said...

hik hik hik, last-last dua-dua pun pinsan.

ZH - Ena said...

noraini - agaknya nangis umairah buat babah dia lg terlena dibuai mimpi

ciksaya - betul betul betul..nak rumahtangga kekal bahagia kena saling faham memahami..

dakjaat - mmg pun sbb tu tak sampai ati nak kejutkan..biar terlentok mcm tu

nano - harap begitu lah..harap blog nie ada shingga umairah dpt memahami apa yg ibu dia selalu ngadapkan dpn laptop hehehehe

fizz - demi anak tercinta n sayang terlentuk pun tak kesah la beb

maksu - pengsan tahap tenuk tu hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha