NuffnangX

Wednesday, February 11, 2009

KaMi CuTi

hari nie aku n sayang apply cuti..sbb utama kami cuti sbb nak bawak umairah pg klinik utk dptkan suntikan..dah lama sgt kami tangguhkan utk bwk umairah pg dptkan suntikan ..last time umairah dpt suntikan bila umairah sebulan..sepatutnya utk bulan ke 2, umairah kena suntik gak tapi tu la kami asyik tangguhkan ajer..skang nie umairah nak msk 4 bulan tapi baru sekali umairah terima suntikan..teruk tul la kami berdua nie..bz sgt smp tak sempat nak bwk bby sendiri jumpa doc..tapi hari nie kami luangkan masa utk umairah..

kami pg klinik kesihatan kat umah mak aku..ialah ingat kan tak ramai la org..bila samapai sana mak oiiiii punya lah ramai org..turn umairah adalah ke 34..time tu no baru jea 19..tggu la jgk tapi utk tggu no yg seterusnya mau 1/2 jam utk tggu no seterusnya..air glukose n susu umairah abis la utk tggu tapi no baru jea 21..umairah dh start meragam ialah keadaan panas n bising plak tu..sbb tu la umairah tukar mood..dgn mengantuknya lg la umairah tak tahan..aku ajak sayang balik ajer..dh tak sabar aku tgk umairah meragam..kesian kat sayang..

kami balik umah mak aku..mak aku terkejut sbb umairah tak suntik lg ialah ingatkan dh suntik..apa lg mmg kena stok bebel la dr mak aku..aku bg umairah menyusu n tido kan umairah..kesian kat umairah..dh penat sgt..jd aku ajak sayang pg klinik swasta jer ptg nie..ialah kami kan dh cuti, klu tak bwk umairah pg suntikan sia2 ajer cuti kami hari nie..lini plak ada kat umah mak..dh lama tak jumpa adk aku n ank buah aku yg sorang nie..dh makin besar fiza skang nie..geram tgk :D

ptg skit kami pg klinik mutira..sampai sana kerani kat kaunter ckp doc dtg kol 6pm, time tu plak baru kol 5pm, jd ada 1 jam lg utk jumpa ngan doc..sayang ajak pg the store utk jln2 buang masa..ingat nak ronda2 jea tapi tersangkut la plak utk belu baju umairah..isk isk isk kena perli ngan sayang ialah td janji taknak beli apa2 tapi skang nie 2 beg plastik aku angkut..tak blh tahan la tgk baju perempuan comey2, mesti tgn gatal nak beli gak hehehehe

bila tepat ajer kol 6pm, kami g semula klinik mutiara, bila sampai sana dlm 5 minute tggu, bdk kat kaunter tu ckp yg doc smp lg 1 jam..mak oiiiiii nak tggu lg ker..umairah plak dah ngantuk sgt..dh la tak selesa sbb biasanya umairah time nie mmg dh mandi n dh tido..

kali nie sayang plak ajak blk..n janji hari sabtu nie kami akan dtg semula n suntik umairah..promise..

emmmm mcm2 halangan nak suntik umairah nie..



umairah n fiza



saper lg besar


fiza besar mata..umairah besar lubang idung :D


umairah isap jari n fiza isap puting isk isk isk


fiza with mak long

3 kata-kata indah:

norainiammran said...

apesal muka umairah berbintik2.. kene gigit nyamuk ke?? hehehe umairah lebih besar dari sepupunya, fiza....

norainiammran said...

apesal muka umairah berbintik2.. kene gigit nyamuk ke?? hehehe umairah lebih besar dari sepupunya, fiza....
mmg ikut baka babah...

ZH - Ena said...

NORAINI - ha'ah kena gigit nyamuk kat umah wan dia..bgn pg ajer tgk muka umairah dh ada luv bite dr nyamuk hehehehe

mmg ikut baka dr babah dia hehehehe besar la umairah n tggi gak minah nie :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha