NuffnangX

Saturday, February 14, 2009

BuiH KeTaM

skang nie umairah dpt buat perkara yg baru..ptg nie tgh aku leka main2 ngan umairah, baru la aku perasan yg umairah dh pandai main buih ketam..ala yg tak tau tu, buih ketam tu adalah main semburan air liur, main gelembung ngan air liur..dh main nie confirm baju yg di pakai akan jd kotor n selalu basah..

mak aku ckp klu bby dh pandai main buih ketam nie, rambut ibu bby akan alami keguguran..betul ker????? shumie pun ada ckp psl benda nie (dia tau dr member opis dia)..entah la nnti aku tgk gugur tak rambut aku nnti..

lawak gak bila umairah main buih ketam..bila snap nak ambik gambo dia lg la umairah lebih giat main buih tu..geram ajer tgk..cayang ibu nie..geram tgk pipi dia :D


aksi2 umairah main buih ketam

7 kata-kata indah:

Shumierain said...

wei ko bgtau kat Wak Rong..fotogenik la gaya die tdo..bole jd model ni..HAHAHAHAHAHA 66kali

shafarina said...

haih budak kenit nih, comel sungguh!

ha ena, siap sedialah dgn rambut berguguran tu. bukan sikit.. banyak!!!

norainiammran said...

umairah.. heheh..bila tengok umairah je maklang rasa nak tergelak.. ahahahhahah... menghiburkan..

ienaadifisa said...

alamak apa buih ketam nih...
iena tak leh nak tengok gambar ler..

adeh...

ZH - Ena said...

shumie - sbb tu la aku jatuh hati kat dia tu hehehehehe

kwan - yea ker kwan..risau gak nie..tapi takper kot rambut ena mmg tebal gila..blh nipis skit rambut ena nie..

noraini - tu la mmg menghiburkan hati kami bedua..takder umairah mmg buat umah kami sunyi sgt22

iena - alah yea ker..mmg mcm tu
kdg2 gambo tak blh tgk..pg kat blog iena pun stimes ena tak blh tgk gambo kat blog iena..naper tah

antalya said...

ohoo buih ketam namanye ye..sy br tau

ZH - Ena said...

antalya - kelakar kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha