NuffnangX

Monday, February 2, 2009

KaSuT, AnG PoW & MeRcUn

aku sajer jea nak letak gambo kasut yg aku beli semalam..tapi tu la bila agaknya aku nak pakai kan..aku selalu pakai pergi opis sandal jea, memudahkan utk aku bergerak..aku beli kasut ballet n tumit tinggi bersarung..tumit tinggi nie kalau pakai ngan seluar jeans ok la pakai ngan baju kurung macam tak sesuai jea..tgk jea la gambo :D




cantik tak :)


memandangkan semua dah start kerja hari nie (bg yg bekerja kat wilayah persekutun still bercuti lg) jd opis2 kat sebelah opis aku sibuk la bakar mercun..ialah utk bg ong n nak bgtau yg diorang dh buka opis semula..mmg binget la telina bila dengar..tapi seronok sbb nampak meriahkan..tu yg bestbya bila tggl dalam masayrakat yang majmuk nie..aku dpt ang pow dari bos n 2 staff cina yg lain..thanks korang :D


baper dapat biarlah rahsia


hah bukan kat opis ajer bakar mercun kat rumah kami nie pun penduduk cina pun bakar mercun..mmg binget gak, tapi best plak tgk bdk2 nie happy tgk mercun yg meletup..mmg cantik2 la..aku tak byk pun amik gambo, sbb leka tgk sampai terlupa nak amik..bila teringat pun pas bunga api dh tggl skit2..


tgk dr tingkap..

8 kata-kata indah:

norainiammran said...

cantik kasut itam...!!!! kat tganu ni tak cantik sunnguh kasut2nya. Sume macam old2 fashin gitu.. Ain kalau nak beli kasut, tunggu ain balik serdang baru beli. Borong byk2... heheh

ZH - Ena said...

nnti dtg serdang blh la kita jumpa kat summit usj..kat sini mmg fesyen up to date skit :D

shafarina said...

cantik pulak kasut last tu...

Mak Su said...

maksu dah lama bebeno jadik tak berani nak pakai kasut tumit tinggi, sejak beranak pinak ni, jadik gayat plaks.

hubby maksu dapat angpow, doploh hengget, ahaks, jadi ler.

Faizah_Haris said...

amboiii sopingggg yeaa???
cantekkk...cantekkk kasut itewwww....pinjam bole?? kalo tak pk campai kat sini yo..huhuhuhu

fizz said...

wah lamanya sy xkesini..

Ena apa kabar? Kasut-kasut tue mmg cantik, tapi mmg malas nk g keje pakai kasut bertumit.. pakai sandal je..lebih senang kan...

saya said...

over tau beli kasut sampai 3. bak sini satu. hehehhee.. kasut ibu je, kasut umairah takde ke.

nanonano said...

cantek kasut heels tu..
derang yg bakar mercun tu sbb derang bru raya kan??
ade bos ckp kelmarin,
bos 1 lg bru raye
xfhm na
org cine ni ade 2puak cmtu..
hr tu dah raye kan..
mlm kelmarin ade lg raye..
tu yg bkr mercun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha