NuffnangX

Thursday, February 5, 2009

MaiN MaSaK2

macam yang dijanjikan pg td mmg aku nak masak petang td..sampai ajer rumah terus aku sinseng lengan utk start memasak..memandangkan ayam still keras lagi. sambil2 tggu ayam jadi lembut aku sediakan bahan utk masak lemak cili api..sayang tolong jagakan umairah, dan nie memudahkan aku utk memasak la kan..emmmm dah lama gak la aku tak memasak..baru la skang ada hati nak memasak semula..

baru td sayang cakap yg kawan opis dia nak order brownies..mungkin bdk nie nak minggu depan..oooo rindunya nak buat kek tempahan plak..kek brownies aku mmg selalu di tempah n lg satu kek bluberry chesecake..sedapnya..maknenya dh start la aku beli bahan kek..yepiiiii

mkn td sayang mmg berselera la makan sbb menu masakan nie mmg sayang suka makan..aku pun suka gak tapi makan skit ajer la sbb still on diet kan :D

nasib baik la umairah senyap ajer..leka umairah main ngan toys yg ada kat playing map dia tu..aman kami berdua makan..baik kan sayang ibu nie :)


masak lemak cili api


sayur campur



umairah leka bermain

2 kata-kata indah:

iman said...

heheheeh bagus umairah....tpkan acik ena, kalau dh nak mkn sendiri nnt mcm iman nie, mesti acik ena penat skit..hehehe sbb ktorgkan baru bljr mkn

zh-ena said...

tak sabar nak tggu umairah blh mkn sendiri nak tgk perkembangan umairah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha