NuffnangX

Sunday, September 6, 2009

MoDeL TuDuNg


nie gaya model tudung ekin yg terbaru hehehehee
sayang la yg beli tudung nie utk umairah
bila dh pakai kan nampak besar plak
sampai rambut pun terkeluar


tapi yg pelik tu
ok jea si kecik nie pakai
tak tarik buka pun tudung tu
elok jea terletak kat kepala
pastu suap mkn ice cream
tu yg diam ajer tu


tudung nie kena jahit skit la
bg ketat skit
ialah mcm tak elok plak sbb rambut semua terkeluar jea kan
nnti nak beli tudung yg lain la
mcm2 colour pun ader
cute kan bila bdk kecik pakai tudung nie
harap sampai ke besar la
ank ibu akan pakai tudung kan
jd anak yg solehah

12 kata-kata indah:

~ain said...

comel nya.. tp tak tahan tu, pakai tudung comel elok dah.. tetiba ada jugak puting dalam mulut. hahahha.. lawak je

lemonade said...

melentur buluh biarlah dr rebungnya...

Intan said...

Alaaaa umairah dh ada tudung...arissa lum lagi lah. Pinjam boleh? He he...

Mmg kena jahit sikit lah ena or pakai brooch kat bah dagu tu, kasi kecik cikit...apa pon budak2 mmg comel kan pakai tudung, sweet je ;)

.::WaNiE::. said...

patutla comot makan eskrem :p

MuMMy 2 Haqq said...

hehehe..muslimah betul kecik2 ye.. bagus2.

Nana said...

alo..lo..lo..tomeinye dia

Mak Su said...

hehehe, concentrate makan aiskrim.. .comeinya si umairah

[-suziey-] said...

alalal comey jek..baik plak tu xtarik2..hehe

13may said...

hehhe hehhe hehhe

saya said...

wahhhhhh...pic pakai tudung dengan puting tersumbat tu yg mahal tu. hwahahhaha...so cute..

Zura said...

eloklah dia xmeragam pkai tudung

atty's said...

bagus ar umairah..elok je bertudung..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha