NuffnangX

Wednesday, September 30, 2009

ALiH BuLaN


kesian kat umairah
masuk hari nie dah 3 hari umairah asyik yak cair jea
start dr isnin lg umairah asyik teryak jea
pagi sekali
petang sekali
malam sekali
cair pastu kuning

mlm td sayang ckp klu umairah yak mcm tu lg pagi nie
petang pas blk keja nak bwk umairah pergi klinik
aku ok jea sbb dh risau gak kan

pastu aku tanya la efa
umairah mkn aperkan time dia jaga
efa ckp biasa ajer la
mkn nasi ngan lauk sup

pagi td awal gila la aku bangun
nak siapkan makanan utk umairah
aku buat sup bronkoli ngan telor hancur yg aku campur ngan ayam
lauk nie aku bg kat efa
bg umairah mkn lauk yg aku msk tu jea
emmmm utk ank
aper2 pun sanggup dilakukan

tadi call mak..bgtau masalah umairah nie
mak gelak jea bila tau kami laki bini dh risau
mak ckp tu biasa la kat bdk2
tu tandanya bdk nak alih bulan
tu yg akan teryak jea
biasanya 3 hari la jd mcm tu
pastu akan ok
ooooo yea ker
lega skittt

tapi kena tgk gak la kan
klu petang nie yak gak
emmmmm kena buat aper erk
diam kan ajer ker???

4 kata-kata indah:

Mak Su said...

iya betui tu, jgn risau-risau... biasa ler tu :)

lemonade said...

slh mkn kot.. better pg klinik la..

zaza said...

sama cam anak buah aku la ena.. seminggu yak cair camtu..gi klinik.. mkn ubat pun tak jadi..rupanya,.. ianya dgn sendiri akan sembuh.. alih bulan la..

Zura said...

alih bulan cm tue erk...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha