NuffnangX

Friday, September 4, 2009

GeNtiNg DaY Two

untuk hari ke dua plak
kami main OUTDOOR jea
dah tak pandang pun INDOOR
sbbb mlm sebelumnya kami dh puas main hehehehe

kol 10am kami semua dh siap nak naik atas
ialah ingat nak blk umah awal kan
terus check out
ialah sng kan klu brg semua dh kemas
terus angkut brg msk dlm keta
kali nie pun kami naik atas guna cable
senang
mlm tu nsb baik la kami naik cable sbb
ramai org pas dh sambut MERDEKA
terus jea nak turun
mmg jammed sgt la



mlmya sayang ngan apis cam poyo jea kan
amik ko time siang nie
nampak semuanya
sayang mmg gayat la
cuak jea muka tu
langsung tak bercakap2
aku goyang2 kan cable tu terus tarik muka kat aku
hehehhehe lawak jea



mula2 msk jea aku dah naik
games yg kita ddk tu
pastu dia akan berpusing2
yg naik nie cuma adk beradik aku ajer la
sayang mmg tak naik sgt la yg kat OUTDOOR nie
sayang jea tak naik
jd kat OUTDOOR nie mmg aku naik la semuanya
aper jea aku tak naik
ala spiderman tu aku naik
yg naik tggi pastu turun laju ke bawah tu pun aku naik


mak aku siap ckp
suami penakut
dpt isteri brutal
heheheheh dasyat tau mak aku tahu guna istilah brutal
kami yg dgr gelak sakan jea la



amik gambo ngan burung kakak tua
mmg sakit la bila burung nie
cengkan tangan kita kan
bergambo ajer la kami yg lebih
kat ular kami takut la plak
berdiri bulu roma aku tgk ular tu
mak aku siap terjerit2 tgk
padahal ular tu auh jea
hehehehe lawak la mak aku tu



naik keta antik nie
sayang blh ajer
hehehehe benda yg tak bahayakan nyawa
confirm sayang naik hehehehe



aku suka naik semut
sbb jelas kita nampak suasana kat genting bila naik semut nie
sbb keliling atas genting kan
siap msk jap dlm INDOOR
jd ngan jelas kita blh nampak INDOOR mcm maner kan
sejuk jea bila naik semut nie
ialah kita kat bhg atas kan


nie antara gambo yg akau snap
time naik semut
best la dr naik keta antik kan ~ bosan skit



dtg time sambutan aper2 nie
time kami dtg nie sambutan kemerdekaan
jd mcm2 ader kat genting tu
clown mmg ramai la
minta ajer la shape belon aper yg korang nak
blh minta special request lg tu
maskot pun mcm2 ader



dlm OUTDOOR nie kebanyakkan kami berpecah
ialah adk2 aku maner la nak naik
games yg cam bdk2 nie kan
takder trill la
kononnnnn tapi naik gak

4 kata-kata indah:

Zura Tahir said...

bestnyeeee.........aku nk g sesgt...

attyfir said...

nie yg buat nak gi genting lagi nie..

~ain said...

mak aiii sangat banyak entri pasal pi genting.. ena, macamne boleh dapat voucher sampai 1k tu? Lemayan betul laaaa....

Suziey Ahmad said...

waaaa sonot dalan2 genting..xpnh plak jmpe burung kakak tua tu..hmmm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha