NuffnangX

Wednesday, September 9, 2009

09.09.09 CaNtiKnYa No.

hari nie mesti ramai yg kawen kan
esp pd merekan yg bukan beragama islam la kan
yea la senang nak ingatkan


tapi kan member opis aku ckp
org cina skang nie tak blh nak buat aper2
dlm bulan nie
sbb bg mereka bulan nie ada lah bulan hantu
jd cuma blh register kawen jea
utk buat mkn2 kat dewan next month baru blh
klu buat dlm bulan nie nnti kawen cepat jea bercerai
itu bg org cina la kan


bg kita umat islam plak bulan nie adalah
bulan keberkatan utk semua umat islam di seluruh dunia
cuma nak kawen tu kureng sesuai la kan
ialah nnti asyik la terbatal pose plak hehehehehe


alaaaa tak kesah la kita kawen bila pun kan
yg penting kita suami isteri dh sah di sisi agama
sah utk melakukan aper2 jea
kira nya dh ader lesen besar la
yg baru bertunang tu
ehem ehem jgn tau
tak baik..dosa tanggung la sendiri


8 kata-kata indah:

zaza said...

ingat nak kawen pada 10.10.10...ahaks.....

UnGu VioLet said...

mmg istimewa hari nie.. best kan.. cantiiik..

zh-ena said...

zaza - tarikh ko nak kawen @ bertunang tu :D

ungu violet - mmg cantik..ssh tu nak jumpa lg tarikh nie

[-suziey-] said...

aah cina kan suka no 8..

Redbloodsnow said...

mmg kompom ramai giler org akan kawen dlm date neh :)

Zura said...

bg org yg obses pd nbor..date smlm satu keistimewaan...tp aku nye nbor dh terlepas...070707....hehehhee...

zh-ena said...

suziey - tu la no 9 nie pun diorg suka..kawen panjang skit perkahwinan diorg..kepercayaan diorg la nie

zie - betul tu..

zura - ko amik la date 070717 heheheheh ader gak no. 7 tu eheh

iman said...

hahahaha...nasib aku x bersalin semalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha