NuffnangX

Wednesday, July 1, 2009

UmAiRah : 8 BuLaN



umairah dah 8 bulan skang nie
cepat sajer masa berlalu
dah semakin banyak perkembangan umairah skang nie


gigi bawah umairah dah start tumbuh
si kecik nie demam mungkin sebab gigi nak tumbuh
dah mula berdiri ngan tdk pegang sofa
tapi sekejap ajer la berdiri mcm tu
mungkin still tak berani lagi nak lepaskan
sepenuhnya tangan dia


still panggil aku ngan gelaran mak :D
takper la nnti tau la dia nak pggl aku nie IBU


dah blh ddk sendiri tanpa sokongan
duduk ketam
korang tahu tak mcm maner ddk ketam tu??
tak tau...nnti aku letak erk


semoga ank ibu nie
sentiasa di lindungi oleh Allah
menjadi ank yg solehah
sentiasa sihat
dengar cakap ibu n babah
menjadi ank yg bijak
AMIN


6 kata-kata indah:

Zura said...

selamat hari jadi umairah...hehehe...bdk² mmg akan demam setiap kali nk pandai...

~dARlee zURiS~ said...

semoga umairah membesar bagaikan juara!
:)

saya said...

kejap je dah besar. pejam celik pejam celik tak terasa pon kan. apaon moa sihat selalu. ibu & babah pon kene la sihat2 selalu jugak

Mak Su said...

alah sayang tak teh, alah sayang tak teh :)

Intan said...

Selamat menyambut ur 8 months umairah :) Sat je kan...

Tulip said...

alahaiii comelnya umairah...pandai pegang botol susu sendiri yerr....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha