NuffnangX

Monday, July 13, 2009

GeNtiNg ~ PaRt 1

hari sabtu yg lepas kami 3 beranak
" Menuju Puncak" hehehehe
kami pergi genting la
pagi tu baru la sibuk nak
packing semua barang
mmg lambat la
sayang dah bising2
ialah takut tak sempat kan
chek in kol 3pm
klu lambat smp blk akan di bagi pd org lain
ialah aku guna voucher genting yg aku beli kat kak tetty



kol 12 lebih baru la gerak dr umah
sarapan mkn nasi lemak
sayang pergi beli sarapan dulu
klu tak sarap confirm aku kebulur
penat gila nak packing brg
ialah aku msk jea brg dlm beg
si kecik dtg punggah beg buang semua brg keluar
grrrr nak kena babap umairah nie



spec nie sayang yg beli
besar skit la
tapi mmg utk bdk2 punyer
tgk la penuh bergaya umairah
nak2 nak amik gambo
senyap jea berdiri
si kecik nie blh steady jea pki spec
sbb aku n sayang mmg pakai spec
tu dia pun diam jea pki :D


dalam perjalanan menuju puncak
mmg kejar masa time nie
tapi tu la kan
bila kita nak cepat
keta2 yg lain bwk mcm tutttttttt...jea kan
line kiri @ plg laju
blh plak org depan bwk 70 km jea
mau tak angin
ko nak bwk slow pergi la lane plg kanan
ko nak bwk slow ko lepak la kat situ
nie lane plg laju ko tau tak
mmg angin la



kami smp hotel kol 2.35pm
sempat pun
tu pun minah reception nak tgk dulu
sama ada blk ader ker tdk
10 minute gak la tggu
pastu pggl bg kunci blk n kad sekali
lega bila dah dpt kad kan
sbb dah confirm ader blk utk kami




tadaaaa nie la blk hotel kami utk kami
tido mlm nnti
mmg best
katil pun ader 2
klu bwk saper2 pun kira ok kan
tapi mlm kami tido
sayang rapatkan katil
umairah mcm kolot plak tak pernah nampak katil
asyik la nak terjun tenuk jea
jadi kami tido2 ayam gak la risau si kecik nie jatuh katil kan
tapi sedar2 dh pagi..
nsb baik la si kecik nie pun
tido nyenyak jea
mungkin penat gila berjln siang nya


msk bilik pun sekejap jea
sayang solat dulu
rehatkan diri
pastu baru la nak naik genting
dr hotel awana nie ke genting
dlm 15 minute la



umairah yg exited gila bila nampak kembar dia
bila kitaorg ckp
"sayang bby"
terus si kecik nie cium cermin tu
kira ala2 cium kembar dia la tu
mmg cute sgt
kami asyik tergelak jea
tgk telatah umairah
beraksi ngan kembar dia



ader sambunagn nyer lg...



3 kata-kata indah:

Zura said...

terjun tenuk tue cm ne na...pelik aje bunyi nye

iman said...

ena, lane kanan paling laju, bkn lane kiri...tutlh ko lmbt ko slh masuk lane, pastu nk marah kereta y lembab...ish..ish...

zh-ena said...

zura - ko cari dulu tenuk..nnti aku ajar


imah - heheheh yea ker..aku silap tulis la tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha