NuffnangX

Wednesday, July 1, 2009

KoNsErT AnUaR ZaiN


kecewa sgt222222
sbb aku mmg nak sgt pergi konsert
ANUAR ZAIN nie
mmg minat gila aku kat mamat nie
hubby aku pun jeles jea tgk perangai aku yg satu nie


tapi hari isnin aku check kat sini
semua ticket dh sold out
mcm maner erk
korang ader ticket cik abg nie tak :D
klu ader pas2 la kat aku erk

5 kata-kata indah:

shafarina said...

kau bunga cintaku..

zh-ena said...

k.wan - uwaaaaaa nak g

saya said...

wahh..siannya dia. lambat dapat info ke yang sampai tiket boleh habis tu. kot2 nanti dia ada tunjuk kat tv kottt... sabar2 ye.

Zura said...

xsehat pun nk g gak...bwk2 berehat...

atty's said...

loh..sian ena..lenkali booking cepat2..tau.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha