NuffnangX

Wednesday, July 15, 2009

TeRbAbAs AkU BaNgUn

pagi nie hujan turun ngan lebat kat umah aku
korang plak mcm maner??
ujan lebat tak
kol 6.30am aku bangun
sbb umairah dah meregek nak menyusu
bila kat dapur
dengar ujan turun
buka tingkap skit
mmg confirm hujan turun ngan lebat
patut la aku tido tadi rasa sejuk semacam
n tarik selimut yg ader kat bawah kaki
hujan rupanya


pas wat susu umairah
terus aku solat
kejutkan sayang
kesian sayang sbb malam tadi kena OT
blk keja kol 3am
aku tak tahu pukul baper sayang sampai rumah
sbb aku ngan umairah dah lena tido
mmg tak sedar apa2 pun


pas solat tido semula
umairah aku peluk terus
senyap jea si kecik nie kena peluk
kebiasanya klu kena peluk mesti meronta nak lepas kan diri
mungkin sejuk jadi pas dipeluk
jadi terus selesa n panas kan


terjaga dari tido
tgk jam dah kol 9.00am
makk aiii dah lambat gila aku msk opis
ialah aku msk kol 9 am
siap pun ala kadar jea


siap semua nak buka pintu
tgk umairah dah bangun
tgk aku ngan pandangan
yg tak bagi aku pergi keja
chewahhhh yoyo arrr jea blh
taksirkan pandangan org lain kan :p



bagi lagi susu kat umairah
pas minum susu
umairah mcm lapar lagi
bagi roti sekeping



dah dapat roti terus
masuk mulut
mmg lapar sayang ibu nie



dah dpt makanan terus dah tak pandang aku
kejutkan sayang
sbb kena pantau umairah
risau klu umairah buat aper2 kan
bye umairah
bye sayang
mmuahhhh



yeayyyy dah mkn pun cempedak goreng
cempedak nie mkn semalam
baru hari nie nak tepek
tgk kat blog suziey terliur plak
aku dibuatnya
tu yg gigih cari gak cempedak goreng
nk sgt mkn



4 bijik ~ RM2
mahalkan
nak beli yg belum msk
tak jumpa la lg org jual
tapi kan pas dh msk dlm mulut
terus putus selera
tepung dia tak sedap
pastu minyak byk sgt


tak kira pas nie nak wat sendiri
kena cari cempedak la mcm nie
kat maner erk ader org jual
kat area Subang nie :D

4 kata-kata indah:

chik star said...

klo pg2, ujn...
mmg lemah gemalai je nk msok keje.
hihi...

Zura said...

klau aku bos ko na...dh lama ko kena DI...

Mak Su said...

maksu pun lpr ni, nak roti cikit

zh-ena said...

as - mmg as, berat jea bdn tu nak bgn

zura - DIBUANG heheheheheh

maksu - kena minta skit kat umairah la "D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha