NuffnangX

Friday, May 29, 2009

UmAiRaH At HoMe


petang semalam kami dah amik umairag kat umah mak aku
sepatutnyer mak nak jaga hgga hujung minggu
tapi terpaksa batal
sbb mak ader terima tempahan utk wat pempeyek
utk kenduri kawen
jd kena la amik ank msg2 kan
hehehehe takper pun
mmg kami rindu sgt kat umairah


jadi bwk blk umairah ke rumah kami
mmg kami nantikan
ialah hampir 2 mggu kami tiga beranak berjauhan
masing2 saling kerinduan


nie gambo malam tadi
umairah menggayakan beg drypers
yg dpt time karnival drypes dulu
mmg suker sgt ngan beg tu
kami nak tanggalkan pun tak bagi



tgk la tu
nak main pun still kendong gak beg tu
beg tu pun mcm serasi jea ngan umairah
kecik jea sam size ngan badan umairah



baring pun nak ngan beg gak
baru la rumah kami riuh semula
pagi semalam 1st time hantar umairah
penjaga dia terus peluk cium umairah
nampak sgt rindu sgt ngan umairah
efa ckp dia mimpi kat umairah smp 3 hari berturut2
kesian auntie efa kan


8 kata-kata indah:

Zura said...

bolehlah g sekolah...beg dh ade dah...:D

zh-ena said...

zura - heheheeh tu la pas nie hantar g sek terus

Molly Polly said...

wah... comel sungguh umairah dengan beg skolah... bagus....kecik kecik dah tunjuk minat nak fi skolah... hehehe

saya said...

wahhh...mcm tak sbr2 je nk pi skolah ye. hehehe...

Mak Su said...

hahaha, mesti dia rasa penat banget

atty's said...

umairah dah sht ye..alhamdullilah..

tu semangat nak g school..

arianna adrizal said...

amboiii.. cepat betul besar. da pandai main.

Ibu Aqil-Aqilah said...

salam.. dah pandai bawak beg ke tu.. ke beg yg bawak dia.. he.he so sweet kan.. x sabar nak tgk anak2 membesar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha