NuffnangX

Monday, May 11, 2009

SeLaMaT HaRi iBu

selamat hari ibu kepada semua teman blogger yg dah menjadi ibu..aku rasa tahun nie aku rasa amat bermakna ialah aku pun dah jadi seorg ibu kan..terasa bagaimana kita akan menyayangi bby kita sepenuh hati kita..bila kejauhan dengan tak dapa tido nyer..bila ank kita sakit betaper mengelabah nyer kita..

ader sekali tu umairah jatuh pastu nangis ngan kuatnyer..yang aku nie sanggup amik cuti sebab risaukan keadaan umairah..bila kepala umairah panas skit aku dah mengelabah gak takut umairah demam..bila tetiba umairah nangis, aku pun gelabah gak takut maner2 body umairah terasa sakit..

tu la aku sentiasa gelabah bila melibatkan baby aku nie..jadi bagaimaner perasaan aku kat si kecik nie, begitu jugak la perasaan mak aku kat setiap ank2nyer..jadi bg bagu betapa menjadi seorg ibu mmg betul2 menguji setiap detik kehidupan aku..jadi aku ucapkan selamat hari ibu kat mak aku n MIL aku serta teman2 blogger semua..


6 kata-kata indah:

atty's said...

selamat hari ibu ena..mesti perasaan tu lainkan..bila kita sendiri bergelar ibu

zh-ena said...

k.atty - betul tu..sebelum nie kita selalu tak suker kan bila kita dgr bebel mak kita..skang nie kita plak yg bebel2 kat ank hehehehe

arianna adrizal said...

selamat hari ibu :)

saya said...

selamat hari ibu untuk ena jugak. eh.. saya pon ibu gak tau. ibu kepada nezha. sila2 wish kepada saya. hehehe...

zh-ena said...

anne - thanks anne

ciksaya - heheheheh yea la tu..

Shumierain said...

Ko mmg nak bagi jejakas yg nengok gmbr aku kat saloon 2 MUNTAH DARAH ker..

KO BUANG GMBR 2 SKANG..KALU X NAHAS KO..

NANTIKAN PEMBALASANNYA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha