NuffnangX

Saturday, May 30, 2009

LeNa Di ULiT MiMPi


malam tadi shopping barang dapur kat Mydin USJ
penuh la barang dapur yg di beli
almaklum lah bln lepas kami tak beli
tu yg bulan nie mcm2 yg kena beli
sebab simpanan dah kering
letak umairah kat trolley brg tu
mmg tak ddk diam
ader jea benda yg nak di capai
klu pergi kat bhg baju semua baju yg tergantung
abis kena tarik
mmg hyper aktif


aku rasa semua org pandang
sebelum sayang letak kan umairah kat trolley nie
nak tau aper
sayang kuarkan
tisu basah dettol n bersih kan setiap palang kat trolley
yg bakal umairah pegang
bila aku tanyer naper wat mcm tu
sayang ckp yg trolley ader la benda yg byk bakteria
sbb ramai manusia yg gunakannyer
emmmm aper2 jea la sayang nie
aku ikut ajer



memadangkan mlm tadi shopping brg dapur sampai kol 11 lebih
umairah plak sampai umah baru nak tido
jadi pagi nie kol 8.17am
still tak bangun lagi



tgk la tu lena ajer tido umairah kan
nak kejutkan pun tak smp hati



bila aku pergi dapur nak buat susu umairah
bila ke dpn semula
tgk umairah dah bangun
morning sayang ibu
mmmuahhhhh


jadi dah bangun terus ajer la
siapkan umairah utk di hantar ke rumah penjaga
aku mmg akan mandikan umairah
tak kira la lambat mcm maner pun
aku tetap akan mandi kan umairah
sebelum hantar umairah ke penjaga
biar wangi n bersih ajer ank kita kan



dari situ org yg jaga ank kita
blh tahu perangai parents yg ank dia jaga
ader la jenis pembersih
jd setiap kali bila kita amik ank kita
umairah sentiasa dlm keadaan bersih
kira tips la nie :D



4 kata-kata indah:

Precious said...

Tip yang bagus. Thank you for sharing. Tapi anak2ku sumer nyer dah besar2 ...

Intan said...

Alaaa tomeinya pic umairah titun tu :)

Zura said...

klau comot sape pun xnk dekat...

zh-ena said...

precious - bg la adk kat ank yg skang nie :D

intan - lena jea tidokan tanpa pikirkan sebarang masalah

zura - betul tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha