NuffnangX

Tuesday, May 26, 2009

SuDaH SeMbUh

cukup 3 hari
alhamdulillah
umairah dah sembuh
kena hari sabtu dan semalam
semuanyer dah hilang
nie semua berkat minum air kelapa
dan berkat doa semua org
utk lihat umairah cepat sembuh



bila dah sihat mmg aktif sesangat lah
ader ajer benda yg nak di buat
skang nie dah taknak ddk dlm walker
sayang ajer beli sbb membazir
kami angkat ajer nak msk kan dlm walker
mula la umairah akan memberontak
n menangis taknak msk dlm tu
umairah nak bebas dlm rumah



bila bebas nie la kerja dia yg nak dilakukan
mmg pantang nampak bakul baju
mesti nak punggah n kuarkan semua baju tu



tgk la tu semua abis baju dikeluarkan
aku blk umah mak aku @pun
umah MIL
mmg aku letak ajer baju si kecik nie dlm bakul
sng kan
nak msk dlm beg kena lipat lah
msk dlm bakul sumbat la segala benda nak sumbat
pastu angkut msk dlm keta



lagi lah skang nie umairah suker sgt nak berdiri
jd mmg kena sentiasa perhatikan segala gelagat n kelakuan umairah
takut jatuh jea si kecik nie
ialah bakul baju tu ringan ajer kan



tgk la tu sambil berdiri
nak gak amik baju yg kat lantai
bukan nak duduk



sekejap msk kan baju dlm bakul
sekejap keluarkan baju dr bakul
penat lipat ajer
nnti dipunggah semula ngan bdk kecik nie




bila wan dia tegur jgn wat mcm tu
cpt2 merangakak kat wan dia
n KISS
hahahahah terus la lembut hati wan dia
rasuah ngan KISS tu
hehehehehe pandai ank ibu nie



hasil kerajinan umairah
emmmm kena la lipat semula semua pakaian si kecik nie
mmg kena sorok la bakul baju umairah nie


7 kata-kata indah:

norainiammran said...

walker tu boleh simpan untuk adik umairah pula nanti.. heheh

BTW, alhamdulillah dah sembuh. Dia demam nak lasak tu, ena...

hOtMaMa said...

tu dia..rajinnyer umairah.. hihihi.. tak per ena, mmg time dia nak explore mcm2..dulu shasya pun gitu gak.. cuma kita jerk kengkadang yg penat sket..

Dakjaat™ said...

yeahhh!! yeahhh! selongkar semua! biar mama benggang.. hahaha! :p

Mak Su said...

masuk dlm walker tak bebas, tak boleh memunggah ;)

saya said...

yahuu..umairah dah sihat.. wahh..umairah rajin boleh la tolong lipatkan baju saya pon ada lagi sebakol belom lipat. sila, sila jangan malu2.. sila. hhhehehee

shafarina said...

aiyoooo

sangat comel lah itu budak

kecik2 lagi sudah tolong ibu kemas baju ye

comel sungguh la aksi tu...

zh-ena said...

ain - rasa neyr mau 2 minggu jea walker tu umairah nak naik..kena simpan ajer la walker tu pas nie

hotmama - mmg penat la skang nie..dah suker menyepahkan barng skang nie

dakjaat - tak bengang cuma dah penat la skang nie..

maksu - tu la psl maksu..merangkak kat bawah, mcm2 umairah blh buat..pening kepala

ciksaya - hehehehe blh ajer umairah tlg lipatkan..tapi bkn tlg lipat la lg si kecik nie sepahkan pakaian yg lain

kwan - tu la aksi yg comel yg akan kita ingat sampai bila2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha