NuffnangX

Thursday, May 28, 2009

TaPaU SaJeR HaRi NiE


hari nie aku luch tapau jea
malas nak pergi maner
malas gak nak lunch ngan saper2
mkn kat opis lagi aman





lauk yg jadi pilihan aku
ader lah
ikin bilis grg sambal sama ngan kentang
sayur - entah aku pun taktau sayur aper
mkn ajer
pastu amik udang msk lemak
pastu letak skit sambal belacan
mmg aku mkn tak pandang kiri kanan la


alhamdulillah
rezeki hari ini

6 kata-kata indah:

Mak Su said...

maksu plaks mkn hati, sekarang tgh sakit kaki, kat opis buat fire drill. giler aku kena turun tangga berbelas tingkat. giler apa dema tu, nak bunuh orang kot... huhuhu

Faizah_Haris said...

nyummm3...sikittttt!! lapo neh...hihihi

zh-ena said...

takper maksu senaman kaki tu..hati pun sedap gak bila wat rendang :D

zh-ena said...

faizah - alahai tak sempat nak bg dah abis msk perut ena :p

atty's said...

kty ari ni , mkn kt luar sorg2 ..

norainiammran said...

hehe.. lama ain tak tapau makan tengahari macamtu!! dulu2 masa bujang selalu je tapau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha