NuffnangX

Saturday, May 16, 2009

SeLaMaT HaRi GuRu


SELAMAT HARI GURU
teringat aku jadi anak murid
aku bukan jenis yg nakal @pun jenis yg tak dgr kata guru
tapi yg poasti aku mmg BAIK
hehehehe puji diri sendiri plak
tapi kan aku pernah kena
DENDA berdiri kat luar class sbb tak siapkan keja sekolah
DENDA berdiri tepi perhimpunan sbb dtg lambat
(bkn salah aku pun sbb bas yg smp lambat,
tak malu beb sbb ramai yg join sekali berdiri - glamour la sekejap)
DENDA berdiri depan class sbb tak bwk buku teks
DENDA jln itik sbb tak hafal sifir - darjah 2 kot
DENDA berdiri atas kerusi n letak tgn atas kepala
sbb tak siapkan kerja sekolah - darjah 4 kot
time sekolah rendah aku mmg nakal
bila dh sekolah menengah baru la baik skit
sbb dh besar kan jadi tau la malu skit
jadi kesempatan nie
aku nak ucapkan
SELAMAT HARI GURU
sbb sabar mengajar pelbagai karenah ank murid
utk menjadi insan yg berguna dan menjadi bijak pandai
tak pernah pun meminta balasan di hari muka
betapa mulianyer insan bergelar GURU
kpd teman blogger yg GURU
sabar la mendidik ank murid kalian :D
  • IENA TWINS
  • LIS LEMONADE
  • FIZZ
  • AIN
  • LEEDS

jd kpd teman blogger yg ena tak wish tu (mungkin ena tak tau kerja korang)

jgn terasa plak erk..semua ena wish kpd name yg tak disebut..


4 kata-kata indah:

lemonade said...

thanx sis!

zh-ena said...

lemonade - heheheh sama2 jd guru baik2 tau "D

norainiammran said...

heheeh.. TQ ena.. walaupun guru sekarang tak macam guru dulu, namun.. guru tetap insan yang berjasa dalam kehidupan kita..

zh-ena said...

ain - mmg berjaaaaasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha