NuffnangX

Monday, May 11, 2009

iKaNo PoWeR CeNtEr



hari sabtu yang lepas kami pergi IKANO
sebab ade karnival Drypers
ok la sebab harga drypers diorg jual murah skit
sebelum nie harga RM37
on that day harga drypers RM33
tapi umairah mmg suker datang sini
sbb sambil beli drypers nie ank2 blh msk contest
yg drypers anjurkan
ader games n amik gambo baby kita
pas dah amik gambo akan dimskkan gambo bby kita dlm contes
bby comey utk drypers
siap dpt sekeping gambo lagi dr drypers
utk games plak
bukan umairah yang main
tapi aku yang main hehehehe
ialah umairah kan baru 6 bulan tak reti lagi utk main
cuma utk msk kan bentuk dlm tempat yg betul aku
bagi umairah yg pegang
suker umairah
ader 3 games
susun gambo
baling gelang
msk kn bentuk dlm tempat yg betul
mmg ramai la ibu-ibu yg datang
umairah tak takut pun ngan clown
siap clown tu dukung umairah n pegang hidung merah clown lagi
mmg tak takut langsung la si kecik kami nie
gambo2 kat ikano nnti
aku upload erk
dlm camera hp sayang la



3 kata-kata indah:

MUNIRA said...

yeah..ku pergi jua1tak jumpo pun ;)
bes3..tapi tempat sempit nor kan!

zh-ena said...

munira..yea ker..ena g hari sabtu smp dlm kol 12 la..tak lama pun kat situ

saya said...

ena..kalo ada apa2 pasal drypers tu inform kat saya gak ye.. hehe..nk tlg sebarkan kpd kwn2 yg ada baby kecikkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha