NuffnangX

Wednesday, May 6, 2009

BaGai CeNdAwAn Yg TuMbUh

picture from goggle image
lately nie baru aku perasan yg area depan umah kami
dah mcm pasar plak
ialah dah semakin ramai yg berniaga secara kecil-kecilan
aku rasa semakin ramai yang dah terasa kegawatan ekonomi
dengan barang keperluan semakin meningkat
hidup perlu diteruskan
tapi tu la semakin ramai yang berniaga
saper plak yang nak membelinya??
skang nie org ramai pun
tgh mejalankan misi berjimat cermat
jika membeli maner yang penting sajer
skang nie kami sekeluarga mmg tengah berjimat cermat
utk kami berdua mmg la berjimat
tapi untk umairah mmg kami tak kedekut duit
hehehehe berjimat kah itew teman2
hehehehe mmg tak blh la klu utk si kecik nie
kalau nampak jea baju yg cantik2
mula la aku akan lupa diri
nak sedapkan hati
baju umairah dah kecik la
baju umairah dah tak muat la
baju umairah takder utk jalan2 la
mcm2 alasan kan :D
jadi tempat tggl korang mcm maner
byk tak gerai penjaja nie
sekali sekala beli takper la kan
selalu nak beli mmg rabak la poket
jadi aper lagi masak ajer la :D


2 kata-kata indah:

norainiammran said...

bila dah ada anak, semua budget kena review semula untu kepentingan anak.. hehe..

apa-apapun, masak di rumah adalah sangat jimat..!! makan kat luar hari-hari pun muak juga..

zh-ena said...

ain - betul tu..dgn air tgn kita perhubungan antara suami n anak akan lebih rapat terjalin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha