NuffnangX

Thursday, April 30, 2009

ReCeiVe PaRcEL FrOm LeeDs


petang semalam dah terima parcel nie dari leeds
apa kah dia :D

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

taraaaaaa t-shirt POLO laaaaa

kiranya nie kali ke 2 aku beli t-shirt polo dari leeds
kali nie aku beli 2 helai sekali
colour red n black size M
sebelum nie beli size S
tapi rasa mcm kecik plak kat aku
tu yg decide beli size M
sng kan tak la risau aku angkat tangan
nampak pusat @pun perut aku nie kan
MALU beb klu nampak kat situ hehehehe

korang aper lagi
order la dari leeds
mmg syork pakai t-shirt nie :D



6 kata-kata indah:

atty's said...

ena..salam...
apahal..nanti ena kol kty ye..
kty maybe ade sana sampail kol 3 gtu..sms ke..

fizz said...

salam ena,

wow jauhnya buat pesanan, dari leeds lagi, dh cuba ke pakai baju baru tue, mesti seronok kan, dapat baju baru..:D

*sori jrg dpt berkunjung, kebizian kembali melanda

lemonade said...

sis leeds jual tshirt eh??

~dARlee zURiS~ said...

tunjuk ar gambar pakai tshirt tu ;)

Mak Su said...

maksu terbyg umairah makan nestum sambil berbaju Polo itewww ;p

zh-ena said...

katty - tak dpt gak kita berjumpa kan

fizz - heheheh dah pki pun time g IKEA hari tu

lemonade- yup..g la order..dah gila online shopping kan

zuris - nnti ena tepek kan

maksu - aik maksu dah tukar gambo la..dah tak guna tangan dah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha