NuffnangX

Thursday, April 9, 2009

KuNcI AiR


aku suker gambo nie - ssh nak tgk kami bergambo bertiga


nurul - ank buah sayang


air menuju ke sungai besar


nurul nie mmg manja ngan sayang


umairah yg suka bila dpt tgk air



aku suka ngan gambo nie - mcm gambo lama plak


umairah yg still pandang ke air



nie semua gambo time kami ronda2 kat sijangkang..seronok..sbb dpt tgk kunci air, mmg meriah..



7 kata-kata indah:

norainiammran said...

ain selalu keliru antara kincir air dan kunci air.. kincir angin.. ohooo.. kena fikir dan tafsirkan maksud secara perlahan-lahan baru bleh bayangkan.. heheh

13may said...

jangkang tu kat mana?

zh-ena said...

ain - heheheh lebih kurang jea kan bunyi dia kan

13may - sijangkang nak g ke morib sana tu..

Lily.Lulu said...

korang bertiga so sweet
:)

saya said...

wahhh...saya dgr kat sg. besar brg murah2 eh?? hehehe... umairah tu pegi jln2 pon puting tercoet jugak..alalallaa...

chugie said...

na,
aku pn x penah amik gambar kt kunci air. Tu umairah tu, amboi... x lepas puting dr mulut die ek.

zh-ena said...

lily - nnti lily n hubby pun bertiga gak :D

ciksaya - mmg pun mmg tak pernah tggl..klu tak bwk gelisah jea si umairah nie

chugie - nie la 1st time kunci air zie..mmg tak blh lepas puting dia tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha