NuffnangX

Wednesday, April 29, 2009

UmAiRaH : 6 MoNtH ToDaY




nie gambo yg aku amik pagi tadi
hari nie genapla umairah berusia 6 bulan
rasa cepat sajer masa berlalu

sepanjang aku bergelar ibu 6 bulan nie
pelbagai pengalaman aku alami
mungkin bagi ibu2 yg lain pengalaman aku nie hanya sejengkal cuma
tapi bg diri aku n sayang
pengalaman sejengkal cuma nie amat la bernilai

takkan dpt di beli di maner2 kedai
sungguh

pengalaman yg sggh indah bg kami berdua
tak sabar nak tggu umairah dalam proses pembelajarannya


4 kata-kata indah:

~ain said...

bilaaa laaaa boleh jumpa umairah ni?? nak picit pipi dia sikit!!

Aredhel Helya said...

Ala tomey tomey Umairah..... tak de baby sendiri...tompang baby orang dulu la.... tolong geget pipi ierrrr.......

saya said...

wahh..kejap je rasa dah besar dah umairah ni.. pejam celik pejam celik dah 6 bulan. hehehhee.. cubit sikit pipi bambam tu.. opss..mkn adalah sangat comot. hhehehehe...

zh-ena said...

AIN - bila turun serdang nest time bgtau la..insyaAllah kita plan jumpa

molly poly - takper ease amik berkat dulu

ciksaya - mmg comot bila time mkn..mkn pelapik pun samer jea..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha