NuffnangX

Saturday, April 18, 2009

KeRiNdUaN

kami berdua rindu ngan keletah n senyum umairah..sejak tak sihat nie ssh nak tgk umairah senyum n gelak ketawa..bila batuk skit mula la umairah akan nangis..petang smlm kami balk umah mak aku jap nak tgk keadaan umairah mcm maner..

mak aku geram ngan batuk umairah..sbb tu la mak aku letakkan kan kicap dlm sudu kecil n perahkan jus limau dlm sudu berisi kicap tu..bila msk ajer dlm mulut umairah terus umairah menjilat bibir dia..sedap sgt la tu..pastu bila tido malam, mmg lena si kecik nie tido..ialah ubat batuk yg doc bagi mcm tak jalan tu yg mak aku buat cara tradisional plak, dan alhamdulillah semakin kurang batuknya..

time kami datang tu, bila nampak kami berdua terus senyum..alahai ank ibu, rindu sgt ibu ngan senyuman umairah tu..kami agah2 terus umairah gelak terkekek2..mmg kerisauan kami berkurangan bila tgk umairah semakin ceria..alhamdulillah

tapi kol 12tgh malam kami balik dulu, sbb hari esok (sabtu la) kami kena kerja..petang baru kami akan sampai semula..harap ank ibu semakin pulih sakit hati aku bila batuk tu keluar dr mulut baby kami nie..







wajah2 ceria buah hati kami berdua


2 kata-kata indah:

~ain said...

ena dah try bg makan madu asli ke?

~ain said...

wah..kuat hubby ena.. angkat umairah sebelah tangan je.. hikhikhik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha