NuffnangX

Wednesday, April 1, 2009

PiZZa BuaTan AkU

mlmnya plak aku belajar wat pizza dr mak aku..mmg simple jea resepi nak wat doh pizza nie..lain kali blh la wat..sng sgt hehehehe
dlm aku tak sihat tu aku belajar la jgk dr mak aku..ialah mggu dpn nak blk sijangkang blh la tunjukkan skill aku buat pizza..heheheheh org jawa bfast pizza la nnti :p

hasilnya..semua org suka :D



taraaaa nie la pizza buatan aku


adk ipar aku suapkan fiza mkn



dah laju meniarap ke hadapan




umairah kiss abg hakim - soooo cuteeee



5 kata-kata indah:

Zura said...

bila lak nk buat pizza utk aku...hehehe...aku nk pizza sate cm kat pizza hut tue....nk sebijik cm kat pizza tue rase nye....

norainiammran said...

tentu sedap piza buatan ena!!

zh-ena said...

zura - pizza hut tak sdp aku punyer lg la sdp..jd ko pilih la nak mc maner..klu nak rasa pizza ko terus la g pizza hut hehehehe

ain - jom blh rasa

saya said...

wahhh..ena...tunjuk la resepi step by step. hehehehe...

atty's said...

ena..nampak mcm kat kedai.
leh bukak kedai piza mcm nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha