NuffnangX

Saturday, April 4, 2009

BeRjAgA SePaNjAnG MaLaM

malam tadi aku n sayang langsung tak tido malam
umaiarh tak sihat lagi
sebelum nie umairah hanya selsema
demam dah ok
tapi malam td..umaiarah dpt batuk
meragam sebab tak dpt tido dgn lena
kami berdua hanya tido2 ayam ajer
kesian kami bertiga
harap doakan semoga umairah cpt sembuh yea kalian
ptg nie kami akan bawak umairah jumpa doc semula





8 kata-kata indah:

atty's said...

kty pun doakan umairah cepat sehat amin..

norainiammran said...

moga umairah cepat sembuh

ienaadifisa said...

alahai umairah..
samalah kita syang..
auntie iena pun tak dapat tido jugak.
perut asyik memulas jer..

auntie harap umairah dah sihat..
semoga kita cepat sembuh ye sayang

13may said...

moga umairah cepat sembuh

iman said...

kesiannyer acik ena...tp kan acik ena kalau iman batuk ,ayah akan sapuvicks kat dada iman depan ngan belakang....acik ena cuba lah sapu kat iman.....sbb kekadang wlpn dh mkn ubt, iman still batuk g.... iman doakan umairah cepat sembuh....jgn selalu skt, nnt tumbesaran terbantut...

p/s : ena mmg musim penyakit..imanpun batuk + selsema..

Mak Su said...

insyallah. ...

mungkin demam sebab beralih bulan kot.

antalya said...

cian umairah..cepat sembuh ye

arianna adrizal said...

kesiannya.. tulah kan bila da jd ibu ayah ni.
jgn nnti ibu ayah dia pun sakit jugak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha