NuffnangX

Wednesday, April 15, 2009

IkAn SpA

petang semalam kami tiga beranak pergi the store..hantar korset yg customer order..saper2 yang nak kawen dan nak bertunang aku syorkan pakailah korset halle nano sbb mesti korang dah tak sempat nak exercise kan..budak yang beli korset nie beli sebab nak bertunang ari ahad nie..petang nie dia msg aku dia puas hati ngan korset nie sbb bila pakai mmg selesa n nampak cutting pd pinggang n perut dia pun tak nampak buncit..jd korang tak berminat ker nak order korset halle nano nie :D

ok berbalik pada kami kat the store, sbb aku n sayang dah kelaparan, kami setuju nak makan dulu..jd kami makan kat kopitiam kat bhg basement the store..sementara makanan sampai, aku jalan2 kat bhg basement n ternampak la plak ader ikan spa..mmg aku teringin nak try..ikan spa nie (ala korang mesti pernah nampak punyer la)..ada kolam ikan pastu msk kan kaki korang dlm kolam tu pastu ikan tu akan hurung kaki korang..hah pernah nampak tak korang..

masa mula2 aku msk kan kaki terjerit2 jugak la aku sbb mmg geli tak hengat..2 3 kali gak la aku asyik angkat kaki dr dalam air..pastu berjaya gak aku stay kan lama kaki aku dalam air..bila ikan dah makan kulit mati kat kaki, mmg rasa lega sgt..bila dh siap tgk kaki mmg nampak putih la..utk sesi ikan spa nie dlm 20 minute la..next time aku nak buat lagi..




besarkan ikan spa nie - geli tau


geli2 tapi syorkkkkk



umairah xcited tgk ikan



tgk la babah ngan umairah - muncung mulut umairah tgk air


0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha