NuffnangX

Saturday, April 18, 2009

SaMbiL TuNggU SaYaNg

aku dalam kebosanan
asyik kerling pada jam ajer
bila la sayang nak sampai umah nie

masuk dapur
buka peti sejuk
emmm pikir nak santap aper
mkn nugget pun sedap

sudah siap goreng nugget
kelibat sayang tak kunjung tiba
di hati terpalit kerisauan
Ya Allah, semoga selamat suami ku
pulang ke rumah Amin

sambil tangan ligat menaip entry
ligat jgk tgk aku mengappppp nugget msk ke mulu
sedappppppppp
tggl separu tapi kelibat sayang tiada di depan pintu
bertambah risau

hp di sisi tak bergerak pun
tiada msg
tiada phone call
tggu ajer la
sambil mulut ternganga mkn nugget

harap sayang balik ngan selamat
aku dalam kebosanan :p




nugget yg dah tggl separuh




ribena sejuk - segar msk ke tekak aku






6 kata-kata indah:

Molly Polly said...

Kemana sayang mu itu pergi....

Jangan risau... doa mu itu pasti akan melindungi sayangmu selalu...

Best kan ada suami...hik hik hii

zh-ena said...

molly polly - heheheh mesti la best dah ada org tersayang..ujung mggu ko wat aper ngan azhar

Ani said...

Salam,

Tumpang iklan....

Come and visit us at http://eazyshop2u.blogspot.com for a good quality, branded and affordable children clothing.

TQ..

Zura said...

ERM...

.::WaNiE::. said...

huhuhu..macam menarik jek nugget tu..hahaha

zh-ena said...

ani - silakan

zura - ermmmmm jea ker :D

wanie - dah gapppp msk perut pun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha