NuffnangX

Thursday, April 23, 2009

BeBaNaN KeRjA

skang nie kerja aku akan bertambah..skang nie kami masih lagi kena pergi breafing dari Avon..skang nie avon nak guna kan SGS kepada semua vendor diorang..jadi ngan aku tak tau aper2 pasal SGS skang nie terpaksa la aku find out aper tu SGS 1st..ialah jd waktu meeting nnti tak la aku tercengang sgt..

emmm tadi aku ngan gary yg kena attend meeting tu..biasa la bila nak g meeting baru la aku nak melawa skit..klu tak jgn harap la aku nak mencantikkan diri..pergi opis pun macam nak pasar ajer (sayang yg cakap la)..ialah ngan t-shirt ngan jeans pergi opis..siap pakai selipar lagi..korang pun tau kan stail aku g opis (aku ader story hal pemakaian aku ke opis)..

meeting tu dr kol 2pm - 5.30pm..tgk mcm lama jea kan tapi bila meeting SGS nie aku tak rasa lama sgt pun sbb byk input baru aku terima..jadi pas nie mmg byk kerja yg perlu dilakukan..alahai nak xplain kat bos aku bknnya dia paham aper pun terpaksa la aku kena xplain kat factory kat oversea tu..tapi kan nsb baik la bkn aku kena factory kami sbb tugas tu baik serahkan sajer pd gary sbb dia selalu pergi factory kami jd memudahkan dia lakukan tugas dia kat sana..

mmg la bila dah guna SGS nie product kami lebih berkualiti n diterima worlwide tapi kan cost akan bertambah la pas nie..kena wat costing semula mcm nie pas dah tau baper cost yg bakal di charge oleh pihak SGS..emmmmmmmmmmm pening kepala beb

dari aku pikir psl keja baik aku pikir pasal umairah, riang n lega skit kepala otak aku nie..rasa mcm nak realese tension ngan pergi spa la..saper erk nak teman kan aku pergi..ader saper2 sudi teman kan :D


amacam lain tak aku pergi opis hari nie :p


gary - very kind person


bahagian reception - aku pelik la girls kat reception nie
klu make up mcm make up tu jatuh kat muka bdk2 nie
over sgt make up kat muka korang tu
tau la avon ader jual cosmatic kan
klu tggu kat situ mmg asyik belek cermin ajer
berbulu aku tgk


mggu nie jea 2x pergi meeting
next week kena g lagi

1 kata-kata indah:

~ain said...

kalau nak diikutkan kerja ni, ena.. sampai bila tak sudah-sudah..

apa-apapun, biar kerja untuk hidup bukan hidup untuk kerja!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha