NuffnangX

Tuesday, September 13, 2011

Orang Terengganu Datang Beraya

4hb yang lalu sampai jugak Ain ke rumah aku nie
kalau ikutkan masa aku turun ke Melaka raya lalu memang
teringat nak singgah rumah ain
tapi bila call, ain takder di rumah tengah berdating dengan hubby dia
ke bandar melaka :D
sebenarnya terkejut jugak bila ain msg yang dia nak datang ke rumah
sebab time tu kami nak keluar beraya ke rumah awek sabri
tapi dalam hati keluar ajer la
sebab ain beritahu dia nak datang lambat skit
tapi bila kami di rumah awek sabri
ain cakap dia dari kajang n day way datang
aku dah dup dap dup dap ialah takut ain sampai kami takder di rumah
dan nasib baik la mak ajak balik awal
sebab ader hal hehehehhehe
sampai jea rumah terus aku pecut masuk ke dapur
nasib baik la bahan-bahan untuk goreng mee ader jea dalam fridge
tinggal nak campak jea dalam kuali
tengah memasak tu
sayang beritahu yang ain dan hubby dia dah sampai
haahhhhhhh lagi la aku berkung fu bagai di dapur
pergi ke depan ajak ain masuk
dan mak melayan sekejap tetamu yang datang
aku plak kejap di dapur kejap di depan
bila selesai semua hidangan di depan
baru la kelegaan nak berborak di depan



aku bersama dengan ain bebelog
rasanya nie kali ke beraper erk ain kita dah berjumpa
kita berkenalan di alam maya sahaja kan


time ain datang la
time nie la umairah buat hal
suruh tiodr taknak tu yang merengek lain macam jea
suruh pakai baju pun taknak




muka sama nie


umar dan babah sejibik



ain dan hubbynya


thanks ain sebab sudi singgah ke rumah kami


IsyaAllah tahun depan kita berjumpa di Melaka plak yea


banyak salah silah kita nak dibentangkan nanti :D


maner la tahu memang betul ader bau - bau bacang :p

2 kata-kata indah:

Ya ALiya said...

memang sejibik la umah dgn babah dia....ada rezeki kita lak jumpa yer.....hehheheheh

~ain said...

hehehe.. tah lah dah berapa kali tah.. ini kira kunjungan balas masa ena pi pesta buku dulu tu.. satu2nya kawan yang mai bg sokongan walaupun dah terlepas sesi bersama penulis.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha