NuffnangX

Tuesday, September 13, 2011

Mandi Manda Di Tiara Beach Resort

time beli sarapan di Pasir Panjang
memang aku dah belikan pelampung Hello Kitty
fov cartoon umairah
ok la nice dengan karektor umairah

suka bila nampak aku bawakkan pelampung hello kitty pada umairah
atas tilam pun bantainya pakai pelampung
p.cik2 dia nak sambung tidor pun tak dapat
di lanyaknya oleh umar dan umairah hehehhehehe



aksi umar bersama dengan pelampung
ingat nak belikan pelampung jenis lengan untuk umar
tapi takder plak jenis yang kecil


aksi umairah bersama pelampung
tak bagi tu orang lain pegang
dia sendiri yang nak bawak sendiri
elok la tu semuanya nak pakai hello kitty



pakaikan baju mandi pada umairah
bila dah turun di kolam
dah tahu nak mandi di mana dulu
sabri tolong jaga umar
dan sayang jaga umairah
aku dan mak bantai spa kaki dulu hehehehhehe



seronok betul umar bila dapat berendam dalam air


umar nie memnag kaki air jugak

aksi gediks manja dari umairah hehehehhehe


umar kepenatan sehingga terlelap tepi kolam

orang yang lalu lalang pasti menanya naper tak masuk bilik

cuma sayang malas nak bangun dah bila umar dah ketidoran di atas paha dia

takper la asalkan umar selesa

dalam 40 minute jugak la umar tidor

sampai sayang cakap kaki dia kebas

yeya yang lain-lain sibuk bermandi manda

aku dengan mak spa kaki

tapi letak kaki dalam kolam nie

ikan taknak pun gigit kaki aku sangat

aku rasa ikan nie dah kenyang sangat makan kulit mati customers yg datang ke sini

aku bosan jea, aku ganti dengan sabri

hehehehehhe nasib baik penjaga kolam spa tu baik hati boleh tukar orang

wajah-wajah gembira dapat memandikan diri dalam kolam

paling taknak naik umairah la

dah menggeletar gigi dan bibir tetap taknak naik

naik pun sekejap sahaja untuk bagi badan dia panas semula

umar selepas bangun tidor

sambung lagi terjun masuk ke dalam kolam

rilex jea kaki dia menguak macam itik

setengah hari jugak la kami berjemur di tepi kolam

menanti umairah nak naik bilik

sudah puas hati baru la umairah sendiri ajak naik hehehehehhe

pukol 1 lebih kami siap-siap

terus check out

InsyaAllah kami datang semula bersama dengan family Lini plak

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha