NuffnangX

Thursday, September 15, 2011

Keranamu Biskut Arab

dari hari ahad lepas aku mencari biskut arab nie
kalau beraya rumah saper-saper pun
pasti aku akan terjah balang kuih raya dan mencari biskut arab nie
tapi kempunan takder pun
semalam cari resipi biskut arab di internet
konon-konon kecewa punya pasal nak la buat sendiri
baik kerja semalam pergi kedai runcit
cari minyak sapi dan beli lauk pauk skit sebab nak masak
sayang request ayam masak tepung untuk berbuka petang semalam
suami punya pasal buatkan la jugak
tapi bila tengok harga minyak sapi RM16.40 untuk 400g terus
niat nak buat biskut arab tak jadi
mak aiiii mahalnya harga minyak sapi
ialah sebelum nie memang tak pernah beli pun minyak sapi nie
kalau macam nie beli siap jea la lagi murah
beli dan tinggal masuk jea dalam mulut huhuhuhuhuhu



tapi pagi nie happy sangat
sebab kak nana my opismate sudi bawakkan kuih raya dari rumah untuk aku
ader sekali biskut arab untuk aku
sebab dia dengar aku mencari-cari saper ader biskut arab nie di rumah
dan tak sangka k.nana ader bawakkan untuk aku
thanks kak nana mmmuahhhhh



selain ader biskut arab


ada perlbagai jenis boiskut lain yang kak nana bawak


aku ngap jea nak-nak letak atas meja aku plak tu


memang sedap mengunyah jea la sambil buat kerja hahahahahha

2 kata-kata indah:

nanonano said...

sy ade buat biskut arab raya hr tu,
meh la dtg umah, hahaha

~ain said...

ain tak suka makan masa buat kerja sebab nanti bersepah... ahahahhahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha