NuffnangX

Wednesday, September 28, 2011

Lunch Di RichMan Cafe

terpikir-pikir di mana nak lunch hari nie
time nak keluar tu terus anna ajak kami lunch sama
terkejut jugak bila anna ajak kami keluar lunch sama
sebab anna tak pernah try makan lagi di richman cafe nie
memandangkan kami dah try di situ, tu yang ajak anna kami sekali
hehehehehehe ok la tu sebab kami pun tak tahu nak lunch di mana
ulam mendatang...sambung sendiri pepatah nie :p

aku yang suka keronsang yang tengah aku pakai nie
ramai yang cakap, nampak unik
jangan tak tahu syikin pun ader jugak
emmmm memang la citarasa kami nie memnag sama

suka minum air longan bila makan di sini



anna dan esther

antara kami semua makanan, makanan esther yang sampai dulu

sedap jugak nampaknya

dan makanan anna yang last

aku dan syikin try menu bee hun tom yam

banyak jugak tambahan-tambahan dalam tom yam

pedas, masam semuanya lengkap la

memang sedap

pastu minum air lime juice sour - perghhh memang terbaik
sedap punya pasal licin aku habiskan
tinggal kuah dan sampah sarap dalam tom yam sahaja
sampaikan syikin tambahkan bee hun dalam tom yam aku punya lagi
lain kali boleh la order menu nie lagi
memang terbaik...........

3 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

emm..cedap..Ayu lunch nie tak tau lagi nak makan apa..tak kuar..just kirim jer..

|| NaFiRaa || said...

sedapnye!! saya pon suka jugak makan bihun tomyam.. yum yum!

zh-ena said...

ayu - lg sng nak mkn sbb just kirim kat org kan..klu keluar mcm2 nak mknnya


nafira - taste kita sama la erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha