NuffnangX

Wednesday, September 21, 2011

Masuk Lewat Sedikit Ke Opis Esok

dah beritahu pada Anna dan Sabri yang esok aku
akan masuk lewat sedikit ke opis
sebabnya esok adalah hari check up untuk umar
biasanya dalam pukol 11am aku akan masuk semula ke opis
tak lama sangat
nak ambil 1/2 day di sini takder istilah 1/2 day leave
kalau amik pun consider tolak cuti tahun sehari
jadi better ambil time off jea kan


ok citer lawak umairah
kalau anak korang tanya hal nie
apa yang korang cakap pada anak korang

sedang sayang mandikan umar
umairah berdiri sebelah babahnya melihat
babah dia mandikan adiknya
tengah memandikan umar...
"babah, ibu ada bird tak" umairah
"takder" babahnya
"wan ader bird tak" umairah
"takder" babahnya
"babah ader bird tak" umairah
hehehehehhe terus sayang nyanyi lagu tak menjawab pun persoalan umairah tu


dan satu situasi lagi ketika aku sedang memakaikan pampers pada si umar
si kakak sibuk pot pet pot pet pada aku
"ibu, babah punya bird sama tak macam adik" umairah
hah aku terus terdiam sambil berpikir nak jawab apa nie
terus cakap hal lain dengan umairah
seyes tak tahu nak jawab apa


kalau korang jawab apa....

1 kata-kata indah:

Eliss said...

jawab jujur la. sama la sebab adik kan lelaki, abah pun lelaki :p

nuha dulu pulak balik2 umah ckp kat me, fahmi ada ko*te, nuha tak der :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha