NuffnangX

Monday, September 12, 2011

Mohon Kemaafan Di Pagi Raya

sebulan kita berpuasa
kini tiba syawal menjelma la la la la la la
pagi raya semuanya telah berkumpul
rasanya tahun nie baru la kami betul-betul dapat berkumpul di pagi raya
selepas maaf memaafi dia antara kami sekeluarga
yang lelaki pergi ke masjid untuk solat hari raya
pulangnya mereka baru la kami sekeluarga makan bersama-sama





memandangkan aku adalah anak yang sulung

jadi aku la yang memulakan langkah untuk memohan kemaafan dari ke dua ibu bapa aku

yang lain-lain follow belakang aku :D
selamat hari raya mak dan ayah

maafkan zahir dan batin

halalkan makan dan minum sepanjang akan duduk di rumah mak dan ayah nie

maafkan segala perbuatan akak sekiranya akak ada terkasar suara @ meninggikan suara

pada mak dan ayah

aku dah menitiskan mata bila habis dialog raya

adik-adik pun follow jea hehehehhe

nie plak edisi maaf memaafi sebelah Lini plak

terseksi plak baju lini bila kena flash nie hahahahahhaha

umairah dan pija asyik membelek duit raya yang dorang dapat dari p.cik-o.cik dia
nie plak edisi maaf memaafi dari Sabri dan Nasir

asyik tergelak jea

langsung tak seroius

geram jea aku tengok

bila salam kat aku baru la aku tarik telinga si sabri dan nasir nie
ahli keluarga p.cik Heeney dan m.cik Melah
sudah ader 3 cucu dan masih lagi 2 menantu
2 masih lagi bujang trang tang tang



gambar keluarga Lini dan aku


umar susah betul nak ambil gambar di dalam rumah


asyik la mengamuk jea


berguling-guling bila kita pegang badan dia nak bergambar


adik beradik lelaki


dan adik beradik perempuan


kami beradik jea



bila bergambar di luar senang jea nak bergambar dengan umar


memang membesar di luar la umar nie

0 kata-kata indah:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha