NuffnangX

Wednesday, September 14, 2011

Ibu Ambil Gambar Kakak Cepat

malam tadi, aku leka ambil gambar umar
sebab tengah lasak memanjat
jadi aku snap snap gambar umar
sebab nak tunjuk pada babah dia ... gambar bukti
tak perasan plak umairah tengok jea telatah aku snap gambar adiknya
tetiba umairah berdiri depan aku
"ibu, ambil gambar kakak plak" umairah
terus aku tersengih
jeles jugak kakak umar nie


ruang tamu memang dah macam kapal karam
sebab tu la aku selalu pesan pada member-member
kalau nak datang beraya inform awal-awal
kalau datang mengejut takut member masuk rumah pun terkejut hahahahahhaha


jadi ambil la gambar umairah bersama dengan koleksi Hello Kitty dia



tak tahu la gaya apa umairah nie buat

kesian plak pada umar

asyik main dengan teddy bear kakak dia jea

jadi sayang belikan mainan lori bajak untuk anak bujangnya :D

1 kata-kata indah:

Zie Madini said...

comelnya diaaaaaaa. reti plak berposing ek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha