NuffnangX

Tuesday, September 20, 2011

Ole Ole Dari Alor Setaq

syikin balik ke Alor Setaq minggu lepas
jadi kebetulan dia balik ke sana
aku minta kirim belikan kain batik dari sana
ialah kalau murah apa salahnya minta tolong beli kan...



siap syikin belikan kain ela untuk matching dengan kain batik aku
warna purple dan blue
boleh la terus tempah balik nie hehehehhe


4 kain batik yang dibelikan oleh syikin

aku suka yang hitam..memang cantik

murah jea 1 helai RM15.00

kalau beli di Pasar Jawa jenis kain batik nie sehelai RM29.90

memang mahal la


yang nie memang ole-ole di bawak oleh syikin untuk finance dept

dan member-member Guardian yang naik ke dept kami dan boleh la merasanya

yang kuih colourful tu memang 1st time aku rasa

dorang cakap nie adalah agar-agar yang telah dikeringkan

bila makan memang terasa keras tapi dalamnya lembut dan manis - sedap la

pastu ada cakar ayam .. lepas makan pie patuk di tanah makan cacing hahahahahha

sedap gak cuma terlampau manis

tapi aper-aper pun thanks syikin sebab sudi terima tempahan aku

dan membawa ole-ole dari sana untuk member opis sekalian

2 kata-kata indah:

Ya ALiya said...

hehehhe....bestnyer......nak kirim gak la...hehheh.....

|| NaFiRaa || said...

canteknye kain batik tuh.. murah lak tuh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha