NuffnangX

Tuesday, September 13, 2011

MoonCake Berinti Telur Kuning

semalam adalah perayaan mooncake bagi kaum cina
jadi boss aku balik ontime jugak sama dengan kami hehehehe
anna beritahu yang malam nanti ada bawak taglung
aku suka tengok pelbagai jenis taglung
skang nie tengah menggila dengan agry bird kan
jadi taglung agry bird pun comel jea tengok
sebelum nie aku pernah tengok satu kawasan perumahan
pelbagai kaum bawak tanglung keliling taman
comel jea tengok budak-budak kecil bawak tanglung sambil di awasi parents masing-masing
tempat korang ada tak buat nie


pagi nie bos kami bagi rasa kuih bulan
ader 2 jenis - perisa pandan dan double york
tapi aku lebih suka rasa kacang hijau - yummy sedapnya


bergambar jea nie

hari nie aku berpuasa lagi

tengok jea la

korang suka makan tak mooncake nie?

2 kata-kata indah:

mummy_ayu said...

moon cake.cedap..ayu suka...

Ya ALiya said...

tak pernah makan pun.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright @Zareena Heeney 2012 | Designed By Riesha Ariesha